expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

2 Haziran 2014 Pazartesi

Muffin Kalıbında Sodalı Peynirli Poğaça...




          Malzemeler
  • 1 su bardağı Yörsan tava yoğurdu
  • 1 çay bardağı süt
  • 1 çay bardağı zeytinyağı
  • 1 adet yumurtanın akı (  sarısı üzeri için ayrılacak )
  • 1 yemek  kaşığı şeker
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 1 su bardağı soda
  • Aldığı kadar un ( Yaklaşık  3,5 - 4 su bardağı kadar gerektiğinde ilave edebilirsiniz )

         İç Malzemesi İçin
       Üzeri İçin 
  • 1 yumurtanın sarısı ( ayırmış olduğumuz )
  • Çörekotu


   Yaplılışı : Unumuzu hamur yoğurma kabımıza eleyerek alalım , ortasını havuz gibi açalım ve instant mayamız ile ılık süt 1 yumurta akımızı , zeytinyağı, süt , soda ve yoğurdumuzu ilave ederek hamurumuzu güzelce yoğuralım…Üzerini bir bezle örterek hamurumuzu dinlenmeye bırakalım…

 Hamurumuz mayalandığında elimizle limon büyüklüğünde parçalar koparalım ve içersine Yörsan Beyaz Peynirimizden koyalım avcumuzda yuvarlayalım ve yumuşak margarin ile yağladığımız muffin kalıplarımıza yerleştirelim …

  Üzerlerine yumurta sarısı sürelim ve çörekotu serpelim… 180 C de önceden ısıtılmış fırınımızda üzerleri kızarıncaya kadar pişirelim…

Afiyetler Olsun...

18 yorum:

  1. Muffin kalıbı süper fikir..ELLERİNİZE SAĞLIK..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet birden aklıma geldi eşit ölçülerde yapma takıntıma en pratik cözüm gibi geldi…
      Teşekkürler canım ...

      Sil
  2. Ellerine sağlık.. SODALI POĞAÇALAR yumuşak oluyor ve daha geç bayatlıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım sağol…
      Aynen çok yumuşak ve geç bayatlıyor…
      Sevgiler...

      Sil
  3. ellerinize sağlık,sanki cup olmuşlar puf puf harika !!!!!!!!1

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    Ellerine emeğine sağlık canımcım. Çok güzel olmuşlar puf puf …..:)))) Afiyetler olsun.Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar tatlım
      Çok teşekkür ederim sağol canım…
      Sevgilerimle öpüyorum seni...

      Sil
  5. epeydir güzel bir sodalı poğaça tarifi istiyordum. deneyeceğim ben bunu canım benim. muffin kalıbı da iyi fikirmiş:) Öperim Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu olurum canım benim sağol…
      Evet gayet pratik ve değişik bir sunum oldu…
      Bende öpüyorum seni Chefim sevgiler...

      Sil
  6. Puhaçadan fazlası olmuş bu. Görüntüsü lezzetini belli ediyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim …
      Sevgi ve saygılarımla İlhan Bey…

      Sil
  7. Ellerine sağlık Emelcim görüntüsü yetti puf puuuf eti pufun tuzlu bacısı olmuş afiyet şeker olsun yanında 10 bardak çay olsun :)) kocaman sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim sağol…
      Ne güzel bir benzetyme harikasın ya hiç düşünmemiştim bu yaklaşımı…
      Sevgilerimle canım benim…
      Öptüm seni kocamannnn...

      Sil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...