expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

6 Haziran 2014 Cuma

Garden Event 2014 Blogger Buluşması



    Merhabalar Sevgili Blogcanlarım,
Geçtiğimiz günlerde yine harika bir etkinliğe katıldım …Blog yazmanın en keyifli yanı yeni insanlar ve yeni dostlukların başlangıcının temellerinin atıldığı etkinliklerde buluşmak ve kaynaşmak olsa gerek...

                             

   Sevgili  Esmer Güzeli blogununun güzel sahibesi  Pınar   & Hüzün Sarısı blogunun güzel sahibesi Nihal o kadar güzel hazırlanmışlardı ki bu buluşmaya  çeşitli sürprizlerinin de eşliğinde günümüzü tıpkı organizasyonun konseptinde olduğu gibi rengarenk ve neşe içersinde geçirdik… 



    Yaklaşık 2 ,5 ay kadar evvel aldığım bir davetti ve memnuniyetle kabul ettim bu güzel buluşmayı…Yanılmamışım benim için güzel bir deneyim olduğu ve yemek blogerları dışında herbiri farklı konularda paylaşım yapan blogger arkadaşlarla da tanışma ve kaynaşma fırsatını yakalamış oldum gerçi hava şartlarının  verdiği etkiyle biraz üşüsek de nihayetinde hava bize akşama doğru güzel yüzünüde göstererek  hepimizin için ısıttı diyebilirim…



   Genelde etkinliklere katılırken bihayli düşünür  hemen karar veremem ama Sevgili Pınar'dan gelen mail öyle sıcak ve içten bir dille yazılmıştı ki yaşanacak güzel atmosferin içersinde bulunmalı ve o güzel havayı tenefüs etmeliyim diye telkinde bulundum kendime iyiki katılmışım …




   Sevgili arkadaşım Yağmur İpar'la Sohbetler blogunun şirin ve güzel sahibesi Yağmur ve yine bir etkinlikte tanıştığım Sevgili naif ve içten güzel bir dostluğun temellerini inşa ettiğimiz Vanilin's blogunun güzel sahibesi  Arzucum, Sevgili Şafak , Sevgili Gizem , Pınar ve Nihal'in  yanısıra Organizasyon Sponsorumuz Anne Karınca blogunun sahibesi Selma Hanım harika süslemeleri ie ortama hoş bir hava katmıştı , listede adı geçen diğer blogger arkadaşlarımla fazla muhabbet etme imkanımız olmadı ama eminim ki onların arasında da hayatımda iz bırakacak nitelikte güzel yürekli arkadaşlar vardır belki bir başka etkinlikte onlarlada yüreklerimiz yüreğimize dokunur ve sevgi köprümüzü kurarız diye ümit ediyorum …


 

Ayrıca sponsor firmaların bizlere tüm bonkörlüğünü göstererek çeşitli jestlerde bulunmaları da mutluluk verici, mahpuz talihimi yine yenemeyerek çekilişlerde günün bomba hediyelerini kazanma şansını yakalayamasam da Sevgili arkadaşım  Arzu Göncü HANGÜL'e totem yaparak şimdi senin adın çıkacak derken  Diva Pıranta 'dan güzel pırlanta kolyeyi arkadaşımın kazanması mutluluğumu kat be kat arttırdı…


   Türk sinemasının 100. yılı olması vesilesiyle günün tatlı sürprizlerinden biriside Sevgili Engin Çağlar'ın aramıza katılıp bizleri Türk sineması ve bugünkü geldiği yer hakkında bilgilendirmesiydi…






  Ayrıca sponsor olarak katılan firmaların temsilcilerinin ürünler hakkında bizleri bilgilendirmesinin ardından  yapılan çekilişler yanısıra bizlere sunulan güzel hediyeler seramonisi ve hemen akabinde hep birlikte bu şahane pastayı tatma imkanı bulduk...




  Ve güzel buluşmamızdan güzel karelerle sizleri başbaşa bırakıyorum…











Anne Karınca (Organizasyon sponsorumuz)

 Bizler içi kafesler içersinde güzel kuşlar, kelebekler ve çiçeklerle Garden Event ruhunu yansıtmış , harika bir atmosfer oluşturmuştu teşekkürler Anne Karınca blogunun sahibesi Sevgili Selma Hanım…



Ali Göde Şalgam

Şalgam son yıllarda hayatıma girdi özellikle acılı şalgama bayılıyorum…
Teşekkürler Ali Göde Şalgam...


Asia Chai Art

  Çekilişte bana çıkan bu güzel hediyem için teşekkürler  denememiz için birbirinden nefis ve değerli çaylarınız için …Ayrıca Chai Art tüm blogger aradaşlara ücretsiz çay seramonisi davetiyesi de hediye ettiler...

Amir Teneke

Bu minik kutucuk küpe yada toplu iğne koymak için kullanılabilir… Teşekkürler Amir Teneke...


Beşler Sucuk

Çocukluğumdan bu yana güvendiğim 3 iyi markanın başında gelir Beşler kaliteden ödün vermeden isminin bu günlere kadar gelmesi tesadüf değil elbette…Teşekkürler Beşler ...


CakeLab

Konseptle bütünlük sağlayan nefis kurbişi denemeye kıyamadım ama cake popa bayıldım…
Teşekkürler CakeLab elinize emeğinize sağlık...


Calypso Gıda-Dübör

Bu ürün bir harika ve ilerde şayet heryerde bulup alma imkanımız olursa müthiş kolaylık ve hijyen sağlayıcı olmasının yanısıra yemeklerimizi fazla yağ kullanmaya gerek kalmadan yapmamızda büyük imkan sağlayacaktır…


Ciğeristan

Bizleri mekanında ağırlamak üzere tüm bloggerlara sundukları bu güzel jestleri için teşekkürler Ciğeristan...


Choc Chic

Kutusu ve rengiyle olduğu kadar içinde saklı lezzetiyle bu güzel çikolata için teşekkürler  Choc Chic…


Cosmed

Cosmed Tüm blogger arkadaşlara Body Elıxır- Anti Cellulite  Losyon ve Serum ayrıca ayak bakım kremi sundular bize.. Teşekkürler Cosmed...



Cyrene

Cyrene 'den Kuru ve yıpranmış saçlar için nemlendirici şampuan tüm blogger arkadaşlara takdim edildi... Teşekkürler Cyrene...

Doğuş Çay

Doğuş Çay ürün yelpazesine her geçen gün yenilikler ekleyerek bizlere kaliteli ve güzel çaylar sunmaya devam ediyor…Sponsorlarımızdan biri olarak bizlere kendimizi özel hissettirecek güzellikteki şık kutu dizaynı ve zevk içersinde çayımı yudumlayacağım bardağa bayıldım…
Teşekkürler Doğuş Çay...


Doa Kozmetik

Doa Kozmetik tüm blogger arkadaşlara Papatya Sabun ve Jojoba yağı ve Argan yağı hediye ettiler…Teşekkürler Doa Kozmetik…


Ekoz Kozmetik

Çekilişte bana çıkan bu güzellik posedini açar açmaz etrafa missss gibi bir koku yayıldı o kadar etkili bir kokuyduki çok sevdim ki ben astım hastasıyım ve her kokuya tahammül edemiyorum ve hemen tıkanıyorum ..Bu sevimli tavşancık beni kokusuyla da kendine bağlamayı başardı…
Teşekkürler Ekoz Kozmetik…





Esstanbul Güzellik Merkezi

   Esstanbul Güzellik merkezi bizlere 1 Seanslık Cilt Bakımı Uygulaması hediye ettiler… Artık Suadiye'ye ne zaman yolum düşer ve yanımda hediye çekimi bulundurursam şayet kullanmayı düşünüyorum…Teşekkürler ...



Dove

Dove ürünlerinden sabun krem ve deodorantını yıllardır kullanırım ve çok da memnunum hatta eşim ve eniştem şampuan olarak da Dove kullanıyorlar hiç değiştirmeye gerek duymadan…Seyahatlerimizde kullanmak üzere hazırlanan bu paket ve güzel ürünleriniz için Teşekkürler Dove...




Durbuldum

Evet bu üründe beni sevindiren ve mutlu eden güzelliklerden nedeniyse düzeni seven biri olarak hem evraklarım hemde takılarım sayelerinde etrafta aramama gerek kalmadan hepsi bir arada gözümün önünde olacaklar…Özellikle takılarımı kutuların içersinde saklıyordum ve bazen karışıp ayırmam için uzun zaman kaybına uğramama neden oluyordu ki artık bu sorunda ortadan kalkmış oldu…
Teşekkürler Durbuldum...


Gurme212

 Eveeeet Gurme212 ürünlerine bayıldım  fırında kurutuluş domateslerinin iki çeşidinide denedim tek kelimeyle harika… Ayrıca kurutulmuş domatesli  baharatlı zeytine de bayıldım nefis bir salata hazırladım tarifimi en kısa zamanda sizlerle paylaşıcam görsellerini zaten instagram ve Facebook hesabımda paylaşmıştım …Her zaman söylerim kalite asla tesadüf değildir…
   A dan Z 'ye herşeyiyle başarılı bir firma ve alabildiği tüm övgüyü hakediyor sonuna kadar neden diyecekseniz şayet kutusunun taşıma kolaylığının yanısıra ürünlerin hijyeni ve tarihlerine dikkat edişlerinden tutun da paylaşım yapar yapmaz nazikdönüşleri beni ihya etti diyebilirim…
  Rahatıkla sipariş verilebilir ve ürünlerini güvenle kullanabilirsiniz derim ev halkı olarak biz çok memnun kaldık…
 Teşekkürler Gurme 212…


Bu nefisss ürünlerle nefis lezzetler yapıp yemeyi ihmal etmedim…Bu güzel lezzetlerle yapmış olduğum salatamın tarifini ilerde blogumda paylaşıcam sizlerle...

HC Hair Care

Daha önce deneyimlediğim Ovex Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisini hediye olarak almak tarifsiz mutluluk verici bir olaydı benim için…Saçlarıma uyguladığımdan beri çok memnun kaldım ve bundan sonrada sürekli kullanmayı düşünüyorum …Teşekkürler HC Hair Care…


İxora

Teşekkürler İxora…Vücut kreminin kalıcılığı ve duş jelininin kokusunu çok beğendim...


Kahve Dünyası

Kahve Dünyası ile tanıştığımızdan bu yana nerdeyse tüm leziz çikolatalarının müdavimiyim hatta AVM 'lere gittiğim zaman alışverişe başlamadan beni cezbeden kahve kokusuna dayanamadığımdan kahvemi içmeden alışverişe başlamışlığım yoktur ki bu durum biraz da beni dizginleyen bir durum sayenizde alışveriş canavarı olma süremi aza indirgiyorum… Teşekkürler nefis drajeleriniz için …

 Ayrıca çikolata Workshop ' u için bizlere sunduğunuz jestiniz beni ziyadesiyle mutlu etti ki Sevgili Begüm FURAT Workshop  fiyatlarınızdan bahsettiğinde çok uygun olduğunu düşünüp en kısa zamanda katılmayı planlarken bu güzel süprizi duyunca size olan bağlılığımda yanılmadığımı anladım...



Kılıç Deniz

   Bu firmayı ve ismi aklınıza yer edin derim tüm ürünlerinizi bir çırpıda denedim ve tek kelimeyle harika…Sızma Zeytinyağlı füme Alabalık salata ve makarnalarının yanında müthiş bir eşlikçi ve tadı mükemmel…Eşim , annem ve ben bayıldık bu nefis lezzete…

   Ayrıca bizlere sunduğunuz kutunuzdan tutun da ürünlerin korumalı paketleri sağlığımızı hiçe saymadığınızın ve ne derece özenli oluşunuzun göstergesi…
  Teşekkürler Kılıç Deniz…


Kadırga Müzik

Bu iki güzel Cd için teşekkürler Kadırga Müzik...




    Kliksa Firmasından 3 Aadet IPAD hediye edildi… Herbirini ayrı ayrı tebrik ediyorum ve güzel günlerde kullanmalarını diliyorum…Bizlere de bu güzel ajanda ve kalemi hediye ettiler teşekkürler..



NaraMaxx

   İnstagramda ve kişisel hesabımda paylaşımım esnasında da dediğim gibi bu hediye beni benden aldı ve sadece beden bilgilerimizi alınmasının ardından üzerime denemeden sanki benim için dikilmişcesine kaliteli ve şık bu güzel bluz için çoook ama çooook teşekkürler…

   Benim gibi kilolu bir bayanın alışveriş yaparken dahi bir çok sıkıntı yaşadığı bir tekstil cenneti olan ülkemizde böyle titiz bir firma örneğine az rastlanır diyebilirim …

 Teşekkürler ilginiz , özeniniz ve zevkiniz için… Kullanılan paketlerin geri dönüşümlü olması ayrıca bir artı puan teşkil ediyor diyebilirim…

  Kısacası Naramaxx'dan alışveriş yapmamak için hiç bir sebep yok diyorum keyifli alışverişler diliyorum sizlere şimdiden sevgili takipçilerim..


Nudo

Reklamlardaki replik sürekli beynimde döner dururdu Nudomasuko ( y ) pratik ve kıvırcık erişte…
Güzel ürünleriniz için teşekkürler Nudo...


Otribebe

Teşekkürler Otribebe..Bebişleri olanlar için büyük kolaylık sağlayacak bu ürün yeni doğacak bebeği olan bir arkadaşıma hediye edilecek ve onun çok işine yarayacağına eminim...


Pakmaya

Çocukluğumdan beri bildiğimiz tek maya markasıdır Pakmaya… Her geçen gün ürün skalasını genişleterek bizlere yardımcı olacak ürünler sunmaya devam ediyor Pakmaya … Ayrıca Keşkül bir harikaydı içersindeki yoğun badem tadını alabilmek güzel bir duygu damağım şenlendi doğrusu…
Teşekkürler Pakmaya...




Plus Canvas

Tabloma bayıldım gerçi bazılarında da aklım kalmadı değil ama nihayetinde elimizdekilerle yetinmeyi bilmeli diyorum ve çok teşekkür ediyorum Plus Canvas…


Panda

Panda henüz başka firmaların adının dahi esemesi yokken Panda pastanelerden alıp tükettiğimiz dondurmalara rakip olarak titizlik hastası anne ve babacığımın bizleri tanıştırgığı bir marka gerçi önce market ve bakkallarda teneke kutulardaki buzdolaplarından kiloyla aldığım günleri hatırlamıyor değilim hani… Ben tam bir çilekli dondurma hastasıydım annem sütlü vanilyalı ,rahmetli babacığım ve ablam kakaolu ve o günlerde yediğim dondurmaların tadı halen damağımdadır… Karadutlu dondurmaya bayıldım içersinde kullanılan şeker seviyesinin azlığı tamamen karadutlu dondurma yediğim hissini verdi bana … Kırmızı meyvelerin ve orman meyvelerinin her türlüsüne bayılan ben , karadutlusunun da müptelası olacağımı söyleyebilirim gönül rahatlığıyla … Teşekkürler Panda…Hem küçüklere hem büyüklere  panda panda panda panda  enfes dondurma  bu reklamda beynime nasıl kazınmışsa artık gerisini siz düşünün…


Pasta Evi

     Yapan eller dert görmesin diyorum ve gerçekten bugüne kadar yediğim nadir güzellikteki pastalardan biriydi... Kaliteden ödün verilmemiş ki zaten pastamızın süslemesine diyecek söz bulamıyorum  konsepti tamamlar nitelikte büyük emek verilmiş  mükemmel bir görsel şölendi diyebilirim ve kendisine ayrıca teşekkür ederim…




Bu nefisssss lezzetin tadına bakarken o anı fotoğraflamadan olmazdı Sevgili Şafak ,Yağmur ,Arzu ve ben...



Raen

Raen 'den gül kokulu tonik ve peling için bir aparat  tüm blogger arkadaşlara hediye edilidi… Teşekkürler Raen ..



Sabuncakis

Yıllardır bildiğimiz siparişlerimi güvenle verdiğimiz ve telefonda ne istediğimizi söyediğimiz an itibariyle içimizin rahat edip zamanında siparişimin teslim edildiğine emin olduğum yılların firması …
Yukarda bir başka firmada da belirtmiştim yineliyorum ki kalite asla tesadüf edeğildir ve marka olmak her firmanın insiyatifinde değildir ben bunu bilir ve bunu söylerim... O güzel orkideler ve üzerinde yazan Tüm Kadınlar Çiçektir kelimesi ruhumu okşadı diyebilirim…

 Gözüm gibi bakıyorum Orkideme Teşekkürler SABUNCAKİS...



Sevo's Magic

Tüm blogger arkadaslarımıza gönderdiğiniz güzellikler ve emeğiniz için teşekkürler…



Tarhana Baba

Yemek Bloggerı olup da bu güzel tarhanayı denememek olmazdı…Lezzetine doyamadık sanki annem yapmış gibi … Teşekkürler YeldanlızadeTarhana Baba…




The Magic Splash

Tüm blogger arkadaşlara The Magic Splash 'den Doğal  Canlandırıcı Yüz Yıkama Jeli ve Anti Acne Jeli hediye edildi… Teşekkürler The Magic Splash…





Katılmış olduğum Etkinliğe katkıda bulunan sponsorlarımız 

Ali Göde Şalgam Amir Teneke Anne Karınca (Organizasyon sponsorumuz)

    Emekleri ve güleryüzleri için Sevgili Pınar ve Nihal 'e Anılarımda her manada iz bıraktıklarından dolayı bir kez daha teşekkürlerimi gönderiyorum bizlere güzel bir gün yaşatabilmek adına çok yoruldular … Sevgi ve saygılarımı sunuyorum sizlere...



Katılan Blogger Arkadaşlar:

Organizasyon By Esmer Güzeli & Hüzün Sarısı

Anne Karınca
Bademle Buduk
Beautybysyln
Berry Dew
Emel'in Mutfağı
Gizem'in Saksısı
Hayat Reçeli 
Hayatı Makyajla
Kendinin Ruh Doktoru
Kırık Şemsiye
http://kiriksemsiye.blogspot.com.tr/ Küçük Şirin Mutluluklar
La Perm Style
Makyajlı Kareler
Mor Hastası
Serap Tan
Vanilins
Yasemin Kokulu Bir Hayat
Yemek Sohbetleri


İşte bu güzellikler biz sunulan hediyelerin özeti de bu fotograf herşey için tekrar teşekkürler Pınar ve Nihal….





15 yorum:

  1. Emel hanımcım yüreğinize kaleminize sağlık. Her bir detayı öyle güzel anlatmışsınız ki o günü tekrar yaşadım yazınızla. Organizasyonu beğenmenize ayrıca sevindim kendi adıma. Çok teşekkür ederim Anne Karınca olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Selma Hanımcım…
      Beğenmiş olmanız beni mutlu etti doğrusu bende yazarken aynı şekilde anı yaşadım …
      Ben teşekkür ederim bloguma ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için …
      Sevgiler...

      Sil
  2. guzel bır etkınlık gecırmışsınız pastada gozum kaldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Selmacım çok güzel bir etkinlikti…
      İnan ki patsanın şahane görüntüsünden de güzel olan bir lezzeti de vardı…
      Yani sadece görsel değil lezzetsel bir şölendi de aynı zamanda…
      Tekrar ellerine sağlık diyorum sevgili Pasta Evi 'ne…
      Sevgilerimle canım...

      Sil
  3. Çok güzel bir etkinlik olmuş Emelcim:)Senin sıcacık ifadenle o anları yaşattın bize canım..Yüreğine sağlık..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepcim canım benim…
      Çoook teşekkür ederim tatlım…
      Umarım birgün seninle de harika bir etkinlik geçiririz…
      Sevgiler tatlım… :)

      Sil
  4. Canım Emelcim :) çok mutluyum seni tanıdıgıma :)
    ben de çok güzel insanlarla tanısıp, güzel başlangıçlar yaptıgımızı düşünüyorum, umarım tekrar buluşma fırsatımız olur :)
    Yazın o kadar içten ki, bir çırpıda okudum, emeğine sağlık :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizemcimmmm….
      İnan bende çok ama çok mutlu oldum seninle sohbet ve seni tanımak çok güzeldi …
      İnşallah canım bu bizim elimizde kısmet olur inşallah ve etkinlik sonrası yaptığımız o güzel muhabbeti yineleriz…
      Çoook teşekür ederim tatlım…
      Sevgilerimle ...

      Sil
  5. merhaba, tanıştığımıza sevindim, umarım bir başka etkinlikte yine karşılaşır bol bol sohbet ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Bende memnun oldum umarım sevgili Bademle Büdük…
      Muhabbetle inşallah….

      Sil
  6. All of our guests loved the food a lot. The different function areas worked just fine together. And all of all, you can afford all these wonderful services. Our guests loved this place.

    YanıtlaSil
  7. Nasıl da samimi bir yazı çok teşekkür ediyorum bu özenli anlatım için. Etkinlik güzeldi ama sonrası sohbet çok daha hoştu. Sıcak ve samimi gözler görmek enerji veriyor iyi tanıdım sizleri. En kısa zamanda tekrar görüşmeyi diliyor, umuyorum
    Sevgimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmİiş olmana sevindim canım...
      Seninle tanışmaktan dolayı çok mutlu oldum Nihalcim…
      Keyfli sohbetiniz ve nazik davetiniz için tekrar teşekkür ederim sizlere…
      İnşallah en kısa zamanda tekrar bir program yapar ve birlikte bir kahve içeriz...
      Sevgilerimi gönderiyorum...

      Sil
  8. Çok keyifli bir etkilik olmuş
    Haızrlayanların emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlı aynen öyle keyifli ve güzel bir gündü…
      Sevgilerimle canım Pumpilimmmm…
      Öpüyorum seni kocaman...

      Sil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...