expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

7 Haziran 2014 Cumartesi

Bi Mutfak 1.Blogger Buluşması



   Arkadaşlarımın daveti üzerine Nar Kitchen'da güzel bir Bruncha katıldım ve keyifli sohbetler eşliğinde he çok sevgili dostlarım ve arkadaşlarımla muhabbet edip mutlu olduk hemde yeni arkadaşlıklar kurduk…

   Ben böyle güzel bir buluşmayı organize Bimutfak Olcay bey ,Biçokolata Özlem hanıma ve Atölye Ful 'e teşekkürlerimi gönderiyorum …

Sizleri tanımak çok güzeldi…






Bu güzel kurbişi Sevgili Atölye ful Haızrlamıştı biler için  ve ayrıca Biçikolata  Sevgili Özlem hanımıa bol fındıklı nefisss çikolatlar için  teşekkürler …




  Çikolata şahaneydi fakat kurbişime kıyamadım ve vitrinimdeki özel yerini çoktan aldı bile  güzel günün anısı olarak saklanmak üzere…











    Ayrıca çekilişte bazı şanslı arkadaşlarımıza şahane sürprizler ve hediyeler hazırlanmıştı hepsi hediyelerini ve alıcakları harika kurslarını , tatillerini mutluluk ve keyifle kullansınlar ,güzel günler geçirsinler diyorum …

   Bizleride unutmamışlardı elbette bu güzel jestleri içinde teşekkürler…
Sevgiler…

1 yorum:

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...