expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

5 Nisan 2020 Pazar

Kıymalı Milföy Sandalı

Herkese mutlu akşamlar dilerim...😊
Misafirleriniz için  servis etmesi çok pratik bir tarif gördüm @bizimyag sayfasında...
Ben de hemen denemeliyim demiştim.
Çok lezzetli bir tarifmiş gerçekten.Mutlaka siz de bir deneyin isterim...
Aşağıda tarifi iletiyorum sizlere  ;






Kıymalı Milföy Sandalı

Malzemeler
🍥8 adet milföy
🍥300 g kıyma
🍥1adet soğan
🍥2 yemek kaşığı (75 g) Bizim Yağ
🍥1 çay kaşığı tuz

Yapılışı:Tavaya 50 g Bizim Yağ koyup orta ateşte eritiyoruz...
İnce kıydığımız soğanları ilave edip kavuruyor ve kıymayı ekliyoruz.
Kıyma piştikten sonra tuz ekleyip karıştırıyor, ocaktan alıyoruz. Milföyleri derin dondurucudan çıkarıp oda ısısında 10 dakika bekletiyoruz. Kenarlarını yarım santim eninde kesip içe doğru çapraz yerleştiriyoruz...
Daha sonra milföyleri fırın tepsisine alıyoruz. Ortasına kıymalı harç koyup, kalan Bizim Yağ'ı eritiyoruz. Fırça yardımıyla milföylerin kenarlarına Bizim Yağ sürüyoruz.
Önceden ısıtılmış 200 derecelik fırında kızarıncaya kadar pişiriyoruz. Sıcak olarak servise sunuyoruz. Afiyet olsun!

Püf Noktası:
Hazırladığınız kıymalı harcı soğuduktan sonra milföylerin üzerine koyun. Aksi taktirde hamurun yapısını bozar.
Ben  kıymalı harcına bir miktar karabiber ilave ettim siz dilediğiniz baharatlarla tatlandırabilirsiniz...
#BizimYağ #nefisyemektarifleri #sahanelezzetler#iyi_fikirr #KıymalıMilföy #foodaddict

3 yorum:

  1. Bunu denemeliyim iştahım açıldı eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seversin eminim ki çok keyifli yapımı da...
      Teşekkürler tatlım 💗

      Sil
  2. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...