expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

27 Aralık 2015 Pazar

Arzum Maximin ve Şef Deniz Orhun ile Yılbaşı Yemekleri

 Hepimizin ekranlardan yakından tanıyıp, severek izlediği ve samimiyetini sıcaklığını yüreğimizde hissettirdiği Sevgili Şef Deniz Orhun ile birlikte Arzum Maximin Lansman'ında davetli katılımcıların, Şefin özel tariflerini uygulayacağı workshop için aldığım nazik daveti hiç düşünmeksizin kabul ettim…




 Son zamanların en müthiş gününü geçirdim diyebilirim o kadar çok eğlendik ki keyif alarak mantı yapmayalı uzun yıllar olmuş dedirtti .Eski günlerde ailecek yaptığımız o nefis mantıların hazırlık günlerini yâd ederek yoğurdum hamurumu…

 Şefimiz Deniz Hanım'ın enerjisi hepimize yansıdı ve kahkahalar havalarda uçuştu bu sırada da müthiş tüyolarını ve derin bilgilerini paylaştı bizlerle işte bu tarifsiz bir duygu diyebilirim…

   Arzum Küçük Ev Aletleri'nin yeni bir ürünü olan Arzum Maximin ile yemek yapmak artık çok daha rahat elinizin altında ebatı gereği mutfak tezgâhımızda fazla yer kaplamayan Nasrettin Hocanın Kazan hikayesi misali  kap içersinde kabı bulunan adı üzerinde Maximin  mutfaktaki en büyük yardımcımız olmaya aday.Bu iki haznenin biz tüketicilere sağlayacağı en büyük kolaylık ise yemek yapmak üzere mutfağa doğru yol aldığımızda malzemelerimizin azlık yada çokluk derecesine göre elimizin altındaki haznelerini kullanma kolaylığının yanısıra örneğin soğan yada sarımsağı küçük haznesinde doğrayıp parçalarken sadece ufak bir hareket ve bıçak değiştirme işlemi ardından büyük haznesinde de sebze yada diğer yardımcı malzemelerimizi parçalayabiliriz üstelik kokuları ve dokuları da birbirine karıştırmadan bu da büyük bir kullanım kolaylığı diye düşünüyorum.İlk etapta kolumun rahatsızlığı gereği küçük hazneyi ve koruyucu kapağı takıp çıkartırken bir takım zorluk yaşasamda Arzum Ekibinden Sevgili Zeynep Hanım ile Ömer Bey 'in ,yardım ve telkiniyle alıştım ki zaten kullandıkça genleşme gösterdiği için artık çok rahat bir şekilde kapağını yerleştirebiliyorum…


  Arzum Maximin Kap içinde kap doğrayıcı cihazını deneyimlediğimiz ve @denizorhunklemantin Şef Deniz Orhun ile birlikte farklı bir mantı  olan yılbaşı mantısı ve yılbaşı mezesi hazırladığımız bu keyifli güne dair güzel bir kare paylaşıyorum sizlerle zaten instagram hesabımdan da paylaşmıştım takip edenler bilir tabi ki…



  
 İşte bu da benim ellerimden çıkan mantı hamurundan iç malzemesine emek verilerek yapılmış bir çalışma tabi görsel pek istediğim gibi olmasa da idare edeceğiz elbette ki


 Alet işler , el övünür derler ya hani bu cihaz öyle farklı ve marifetli ki 10 saniye içersinde 500 gr 'a kadar olan yiyecekleri parçalayabileceğimiz kuru meyve ,havuç ,kereviz gibi sert sebzelerin yanısıra soğan ,sarımsak ,maydanoz gibi yumuşak sebzeler ,peynir salam ,pişmiş kemiksiz et pişmiş yada çiğ balık yada çeşitli meyveleri rahatlıkla parcalayabileceğimiz çift katlı ve çift taraflı paslanmaz çelik bıçakları sayesinde buz dahi kırabilirsiniz…


Aynı zamanda 1500 ml kapasiteli bu küçük ama marifetli alet Arzum Maksimin 3 hafta öncesi geçirdiği beyin kanaması sonucu çigneme ve yeme işlevinde zorluk yaşayan annemin yiyeceklerini hazırlarken bana çok ama çok yardımcı olacak…



  Bu marifetli Maximin İncim (İncim benim bu güzelliğe takmış olduğum isim aslında İnci rengi dolayısıyla ama ben motor kapağındaki renk ve görsel bütünlüğünü inci tanesine benzettiğimden dolayı bu ismi yakıştırdım o artık benim İncim… :) ile Yılbaşı Mantısı ve Yılbaşı Mezesi hazırladı ki bundan sonra mutfağımda bu iki lezzete de sıkça yer vereceğim tarifini de paylaşacağım elbette ki sizlerle çok yakında .
 Üstelik Nar ve İnci olarak biz tüketicilerin arzu ettiği rengini kullanması adına güzel renkte tasarlanmış…




 Benim gönlüm kırmızıdan yana olsa da yeni yardımcım Maximin İncim artık Arzum 'a bu güzel jestlerinden dolayı blogum vasıtasıyla da teşekkürlerimi gönderiyorum…Bence yaklaşan yeni yılda sevdiklerinize sunulabilecek en güzel hediye alternatifi Arzum Maximin…

 Yılbaşı Mezesi son zamanlarda yediğim mezeler içersinde çok ama çok beğendiğim lezzetler arasında bir nevi humus ama içersinde farklı lezzetler saklı…



 Aslında Yılbaşı Kurabiyesi de süsleyecektik ama bizleri ağarlamak üzere kapılarını açmış oldukları şirin mi şirin masal tadındaki, Deniz Şefin Tv Programının çekimlerini gerçekleştirdiği mekanında Arzum Deniz Hanım'ın  ekibinin hazırlamış oldukları nefis sandviç ve çaylarımızı yudumladıktan hemen sonra Arzum Okka ile hazırlanmış olan Dağ Çileği aromalı kahvelerimizi yudumladık yorumladık derken  keyfimiz , muhabbetimiz uzadı elbette ki ben mekâna her zaman ki erken yolalmışlığım ile ilk ulaşanlardan olup diğer katılımcılarımızı beklerken vaktin nasıl geçtiğini anlamadık .Şefimizin engin bilgilerine ve ekranlardan da bizlerle paylaştığı kıssadan hisse misal, masalsı anlatımlarına ortamın sıcaklığı da ilave olunca günün önemi ve keyfi katlanarak arttı elbette ki ve biz Yılbaşı Kurbişlerini bir başka zaman hazırlamak üzere sözleştik eminim bu ekiple harika bir organizasyon bizi bekliyor…



Bu arada benim uzun zamandır çook büyük keyif alarak Tv ekranının içine girecekmişcesine yakınına gelerek izlediğim Sevgili Şef Deniz Orhun'dan da kısaca bahsetmek isterim sizlere, bence bazı insanlar seçilmiş ve onlara fazla vasıf ve beceri yüklenmekle kalmamış yaradan üstüne bir de samimiyet ,sıcaklık ,içtenlik eklemiş kalp güzelliğini ve enerjisini de yüzüne yansıtmış diyebilirim…

Başarılı derken öyle böyle değil yazmakla bitmeyecek kadar uzun ama ben yine de sizlerle paylaşmadan edemeyeceğim elbette ki … Size yazımı hazırlarken aynı yıl doğduğumuzu öğrendiğim yaşıtımla gurur duyduğum bir hayat hikayesi var Sevgili Deniz Şef'in…

 Ankara Üniversitesi Ziraat Mühendisliği ve İngiltere London College Economics &Hacettepe Üniversitesi Ortak programı İşletme Yüksek Lisans Mezunu ve bu onulardan bize bahsetmedi bile işte öyle de alçakgönüülü bir şef…İş hayatında ise Tetra Pak ,Novartis ,Merck Sharp &Dohme gibi büyük firmalarda önemli görevlerde bulunmuş lâkin kariyer planını 360 derece değiştirerek pastacılık gibi keyifli bir iş yapmaya karar vermiş Deniz Hanım…

  Bence de güzel bir atılım hesap kitap nereye kadar değil mi ya bende aynı kendisi gibi düşünüyorum ve o yüzden 15 yıl hizmet verdiğim gül gibi kariyerimi bıraktım herkezin küçümsediği ev hanımı olmak ve ileride kendi minik atölyemi açabilmek hayaliyle…Tabi hayatımın merkezini oluşturan canımdan çok sevdiklerim rahmetli  babacığım ve anneciğimin ard arda geçirdiği büyük rahatsızlıkları yüzünden erteledim hayallerimi çünkü benim için öncelik aile,yitip gittikten sonra ah vah etmeden değerini bilmek lazım varoluş sebeplerimizin ve küçük hesaplar adına heba etmemek lazım onların bize verdikleri emekleri bana geri kafalı düşünüyorsun deselerde ataya saygı ve sevgi bizim hamurumuzda var ve bu benim mutluluk sebebim…

 Sevgili Deniz Hanım cesaretiyle başarı öyküsünü yazmış ve çok da iyi yapmış mutluluğu işine ve yüzüne yansımış .Hayalleri uğruna geride bıraktığı kariyerine yenilerini ekleyerek Amerika 'da bu alandaki Harvard 'ı olan Kendall College 'de pastacılık ve fırıncılık eğitimi alarak Sayın Barack OBAMA'nın 49 'uncu doğum günü pastasını yapan Klemantin Şef Deniz Orhon Four Seasons Chıcago'da Banquet Pastry Chef ve UnionLeague ile Swedish Bakery'de çalıştı.Ardından 2008 yılında sahibi ve Şefi olduğu '' Klemantin Açık Mutfak'ı  '' kurdu…Gastronomi Pastacılık ve Fırıncılık Bölümü'nde Bölüm Başkanı olarak Klemantin Açık Mutfak ve Pasta Evi'nde ve Bilgi Üniversitesi Gastronomi Bölümünde verdiği eğitimlerle Türkiye Amerika arasında tabiri caizse mekik dokumaya  devam ediyor ve başarılı Şef Deniz Orhun…Aynı zamanda 'da halen yapımını üstlendiği Pastane adlı Tv Programını hazırlayıp sunuyor bizlere…



  Bu güzel yeni yıl hediyesi ve keyifli organizasyona davetleri için Arzum  @arzumkucukevaletleri yetkilierine , Sevgili Zeynep Hanım,  Ömer Bey ve Eray Kılıç @eraykilic 'a çok teşekkür ediyor saygılar sunuyorum…


Bir başka keyifli etkinlikte daha görüşebilmek dileğiyle…


Hoşça ve mutlulukla kalın sevgili blogcanlarım… 

1 yorum:

  1. Canım çok keyifli bir etkinlik olmuş.. Deniz şefin programını özellikle yazın hiç kaçırmadan izledim.. Çok sempatik, tarifleri anlatım dili tam bizlik.. Ben de tanışmak isterdim kendisiyle.. Sevgilerimi bıraktım..:))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...