expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

25 Nisan 2014 Cuma

Çikolatalı ve Portakallı Muffin...




       Malzemeler
  • 4 adet yumurta
  • 6 yemek kaşığı şeker
  • 6 yemek kaşığı tepeleme un
  • 2 adet portakal
  • 2 paket kabartma tozu
  • 1 çay bardağı damla çikolata

  Yapılışı: Yumurta sarıları ve şekeri köpük haline gelene kadar çırpalım…1 portakalın kabuğunu rendeleyip suyunu sıkalım… Un ve kabartma tozunu ,portakal suyumuzu ve köpük haline getirdiğimiz yumurta sarılarını karıştıralım …Yumurta beyazlarımızı kar haline gelene kadar çırpalım …Kaşık yada spatulamız yardımıyla yumurta akımızı söndürmeden katlayarak karışımımıza ilave edelim ve damla çikolatalarımızı da karıştıralım… Muffin kağıtlarımıza koyalım üzerlerine isterseniz tekrar damla çikolatası ilave edebilirsiniz ben fırından çıkmadan 5 dakika kadar önce üzerine ilave ettim daha net görünmesini istediğimden 180 C önceden ısıttığımız fırında pişirelim…Fırından çıktıktan sonra pişirmiş olduğumuz keke 1 adet portakalın suyunu sıkarak üzerine dökelim ve servis edelim…

Afiyet Olsun...

16 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım arkadaşım. Mis gibi portakal kokusu buralara kadar geldi...:))) Afiyetler olsun canım. Sevgiler...:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Seldacım…
      Evet sorma portakallar bizi yazın güzel meyvalarıyla başbaşa bırakmadan paylaşmak istedim…
      Sevgilerimle tatlım...

      Sil
  2. çok hoş görünüyor ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok sağolun…
      Bende sevgilerimi gönderiyorum...

      Sil
  3. harika görünüyor kesinlikle bende deneyeceğim :) bu arada sizide benim bloğuma beklrim prensesevim.blog sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Gizem…
      Gelmezmiyim hiç hemen geliyorum…
      Sevgiler...

      Sil
  4. Canım benim ben hızına yetişemiyorum.. Bu ne lezzetli bir şey.. Çikolatalı çikolatalı..:)) Öpüyorum şekerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım ne demek asıl senin hızına yetişilmiyor şeker…
      Çok mersi canım sevgilerimle öpüyorum seni...

      Sil
  5. Nefis gorunuyor... Portakal ve cikolata birlikte harika oluyor. Ellerinize saglik...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler evet haklısınız …
      Sevgilerimle...

      Sil
  6. Emelcim mis kukusu buraya geldi..en sevdiğim ikili,ellerine sağlık tatlım..sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Nurşencim çok sağol tatlım…
      Sevgiler...

      Sil
  7. Ahhh canım mufinlerin mis kokusu geldi burnuma hımmm ellerine sağlık da gözüm şurdaki labneli poğçada o nasıl kabarmış öyle Emelcimmm yeni yemek yedim ama durdukça acıkıyorummmm :-)) kocaman sevgilerimle öptüm cannnn

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık Emelm harika bir tarif..

    YanıtlaSil
  9. Ufff gerçekten çok lezzetli görünüyorlar :) bayılırım muffinlere :) çok güzel tariflere dolu bir blog insanın baktıkça karnı acıkıyor :) Ellerinize sağlık. Benim bloğuma da beklerim :). http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...