expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

26 Ocak 2013 Cumartesi

Susamlı Tuzlu Kurabiye



Bu nefis kurabiye ağızda dağılan misss gibi tadıyla çay saatlerinizde sizlere her daim eşlik edebilecek bir lezzet..


    
          Malzemeler

  • 1 paket margarin
  • 1çay bardağı sıvıyağ
  • 1 çay bardağı sirke ( ben yarım çay bardağı kullandım )
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 yumuta sarısı (akı üzeri için ayrılacak )
  • 2 yemek kaşığı şeker
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • Aldığı kadar un


      Üzeri için 
  • susam 
  • yumurta akı 



    Yapılışı  : Margarinimizi eritip soğumaya bırakıyoruz....Karıştırma kabımıza tüm malzemeleri ekleyip kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yoğuruyoruz...Merdane yardımıyla yarım santim kalınlığında açarak dilediğimiz kalıp yardımıyla şekillendirip önce yumurta akına daha sonra da susama batırıyoruz...180 C ısıtılmış fırında 20-25 dk kadar pişiriyoruz...

Afiyet Olsun...




6 yorum:

  1. Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor. Çiçek şeklinde olması da çok hoş..

    YanıtlaSil
  2. Çayın yanında çok güzel olur. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet buyrun beraber olsun...
      Teşekkürler...
      Sevgilerimle...

      Sil
  3. Çok güzel görünüyor, ben tuzlu kurabiyelere mahlep de koyuyorum, harika bir aroma oluyor, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler canım ...
    Mhlepli tarifim de var ama onu henüz yayınlamadım ...
    Haklısın mahlep nefis bir aroma ve lezzet katıyor,sanırım bu tarifde sirke olduğundan dolayı mahlep kullanılmamıştır....
    Bende aslına sadık kaldım tarifin ...
    Güzel yorumun ve tavsiyen için sağolasın...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...