expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

10 Şubat 2020 Pazartesi

Labneli Muhallebi


🌷Gönlün kırıldıysa korkma,
Tabip Allah,
Sen ayağa kalk ve de ki; Bismillah !
Yine uzun bir ara oldu biliyorum lakin tam iyi oldum diyordum ki yine ve yeniden rahatsızlandım...
Oysa ki yeni yaşıma yeni umutlarla girmiştim, yüreklerimizi acıyla dağlayan şehit haberleri ardından yaşananlar, elim ayağım tutmaz oldu tadım tuzum kalmadı hepimizin olduğu gibi ama şu hastalıklar beni pek bi sevdi orası kesin ve net bilgi, tam birşeyleri düzene koyuyorum ki hoop  başka bir rahatsızlık yine yeniden başka ilaçlar ve  onların yan etkileri alerjik reaksiyonlar derken mide de bitap düşüyor azizim ki o da sağlam değil ya neyse...
Rabbimden gelene Amenna ve Saddakna diyoruz elbet ama yaşlılıkta ne olacak halimiz onu bilemem...
Bugün sizlerle paylaşacağım tatlı inanılmaz lezzetli hafif fazla şeker kullanılmadığından dolayı daha bir hafif ve leziz.
Ama tabii ki siz şeker miktarını dilediğiniz gibi arttırabilirsiniz damak tadınıza uygun olarak.
Malumunuz benim artık çok dikkat etmem gerek, hiç inanmazdım bir gün şeker ile de  imtihanım olacağına ama oldu ve herşey alıştığım gibi ona da alıştım.
Eeeeee ne de olsa başa gelen çekilirmiş.
Gelelim bu hafif pratik ve fresh tatlının malzemeleri ve tarifine....





LABNELİ MUHALLEBİ

Malzemeler
🍥1 litre süt
🍥3 yemek kaşığı un
🍥3 yemek kaşığı şeker
🍥1 adet yumurta sarısı
🍥1 paket vanilin
🍥1 paket labne peyniri (200 gram)

Yapılışı:Tencerenizin içersine sütü, şekeri, yumurta sarısını koyup karıştıralım.

Unumuzu da tencerenin içine ilave edelim ve sürekli karıştırarak pişirelim.
Hemen herkesin bildiği gibi Muhallebiyi pişirirken sürekli karıştırmanız muhallebinin topaklanmasını önleyecektir ben yine de hatırlatmak istedim. .

Muhallebinin üzerinde göz göz olmaya başlayınca ocaktan alalım.
Ocaktan aldığınız muhallebinin içine bir paket labne peyniri ve şekerli vanilini de ilave ederek  tel çırpıcı yardımıyla ya da el mikseriyle çırpalım.

Hazırladığınız muhallebiyi servis edeceğiniz kuplara paylaştırıp bir iki saat oda sıcaklığında bekledikten sonra soğuması için buzdolabına kaldıralım.
 Antep fıstığı yada hindistan cevizi ile süsleyip soğuk olarak servis edebilirsiniz.
#tatlı #tatlıtarifleri #sütlütatlılar #eymiskitchen @emel_akan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...