expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

28 Aralık 2014 Pazar

Oya Cousine & Oya EMERK 'in Dost Bloggerlar Daveti


    Merhabalar Sevgili Blogcanlarım,

    26 Aralık Cuma günü Sevgili Oya EMERK'in nazik davetiyle 2014 yılını muhabbetin tavan yaptığı yılın tüm yorgunluğunun zarif bedenlerden atılıp 2015 'i karşılamak üzereyken yeni umutlar, yeni dostluklar ve beraberliklerde buluşup kaynaşmak amacıyla tüm sevdiğim blogger dostlarım bir aradaydık…

 Ayrıca benim için farklı bir yanı da sevgili anneciğimin de anılarında güzel bir yeri olan Büyük Kulüp Baron Restaurant'da keyifli mi keyifli bol muhabbetli harika bir gün geçirdik hep birlikte…

   Sıcak bakışlarda ,sevgi dolu bakan manalı gözler, zarif ve ilgili tam bir  İstanbul hanımefendisi Oya Hanım kendisiyle bir kaç etkinlikte birlikte olmuş ve kısa süreli de olsa keyili dakikalar geçirmiştik birlikte ama dolu dolu muhabbet etme şansımız pek olmamıştı açıkcası…

  Zerafet sahibi ,yüce gönüllü insanların halen daha varlığının olduğunu hissetmek dahi insana güven hissi veriyor doğrusu…Siz konuşurken sizi anlayarak dinleme nezaketini gösteren ,kendini anlatmaktansa benim için önemlisin izlenimini bırakan hoş tavrı ve davet sonundaki jestini ömrüm boyunca unutamayacağımve hayatımda ilk defa yaşadığım bir mahçubiyet …

  Vesile olduğu ve güzel dostluklara imza atılacak olan özel bir günde gönül köprüsü olan Oya Hanım'a sonsuz kere teşekkürler…
Oya Cousine blogunun güzel, zarif sahibesi iyiki varsınız Oya Hanım…





    Bu güzel davet organizasyonunda kendisini blog dünyasına katıldığım günler itibariyle ikinci etkinlikte tanıdığım sıcak, samimi , girişken ve güzel hoş sohbet arkadaşım Pasta Kasrı Blogunun sahibi Tülin Kalkan'la birlikte ,


  Bloggerlar arasında düzenlenen  tanışma kahvaltısına katıldığım sırada tanıştım Sevgili Leyla Ablayla ve o günden buyana bir çok etkinlikte bir araya geldik ,güzel evinde misafiri olduk , aramızda sanırım sadece benim hissettiğim sıkı bir bağ oluştu benim candan  tavırlarımı ,kırgınlıklarımı  ifade ettiğimde alınganlık yaftası yapıştırmakta gecikmese de, ben onu herşeye rağmen gönül bağıyla seviyorum , onun da aslında beni çok sevdiğini biliyorum ve hep bir meşguliyeti olsa da kalp bu sevdimi ne yapsa kopamaz sadece mesafeler genişler hepsi o kadar  Marinden Tarifler Blogunun Sahibi Leyla Kılıç ,ne zaman yalnız fotoğraf çektirmeye kalksam hep bir engel çıktı o yüzden toplu fotoğraflarda bir araya gelebildik…



Mutfak ve Tatlar Blogunun zarif ve güzel sahibi Selma Hanımla aslında çok benzer yanlarımız ortak yaşanmışlıklarımız ,hayata bakış açımız aynı olsa da kendisini çok yakın tanıma fırsatım olmadı henüz sanırım dost bloggerlar toplantılarımız sırasında daha fazla muhabbet ettikçe sevgimiz daha da perçinleşecektir A.Selma Mollaoğlu ile günü sonlandırmak üzereyken aynı karede bir araya gelebildik,



7 den 70 ' e Blogger Toplantısında tanıştığım ve daha sonrasında da çok sık karşılaştığım ve her gördüğümde içten ve sıcak tavırlarıyla kalpten sevdiğim Aren and Family Blogunun güzeller güzeli sahibi benim prensesim Funda Aydeniz ve Oya hanımla birlikte ,



Kendisini ilk kez bu gün tanımış olmama rağmen ikimizin de ortak duyguları ,düşünceleri ve fikirleri var çok kısa zamanda kaynaştık , güzel bir frekans yakaladık sanırım çok güzel bir dostluğa doğru yelken açacağız bu güzellikle …Ayrıca uzun yıllar kopmayacağız diye düşünüyorum umarım hislerimde yanılmam sıcacık ,sevgi dolu ,cıvıl cıvıl , hayat dolu bir yürek ,bu günün en önemli kazanımı oldun bana Zehra  , belki de geçen yıl kaybettiğim halamın isminden gelen bir sevgi sızmasıdır yürekten yüreğe akan ve sıcaklığı sağlayan kimbilir ,umarım o da aynı his ve duyguyu paylaşıyordur benimle Bugünnegiymiş BGN Life Style blogunun şirin ve tatlı sahibi Zehra Abdlhdi ve canlar bir arada…


   Evetttt en sona ikisini de aynı gün tanımamdan ve ikisiyle de ismimizin manası vesilesiyle de aynı anlamları ifade ettiğimiz tıpkı Funda gibi ilk defa 7 den 70 'e Blogger Toplantısında tanıdığım iki can …
Lezzet Tramvayı Blogunun sahibi Arzu Batur ile  Vanilins Blogunun sahibi Arzu Göncü Hangül her ikisi de aynı yaşta ve ikisininde ayrı güzellikte yakınlıkları mevcut kısa süreli muhabbetlerde Arzu Batur ile çok şeyler paylaştık sanırım ben onu o da beni çok iyi anlıyor umarım ilerleyen günlerde de hislerimde yanılmadığımız ortaya çıkacaktır … Arzucumla birlikte güzel bir hatıra ,




  Arzu Göncü Hangül ileyse uzun telefon muhabbetlerimiz oldu ve tesadüfen davetli olduğumuzu öğrendiğimiz bir kaç etkinlikte birlikte keyifli saatler geçirdiğimiz, birbirimizi anladığımızı zannettiğim naifim dediğim Sevgili Arzum onunla da nedense yalnız fotoğrafımız yok yada bende mevcut değil birlikte güzel bir kare…



   Bir de Gönülüm var ki Anılardan Geleceğe Yerli Malları Haftası dolayısıyla Reis gıda etkinliğinde tanıştık ama sanki yıllardır tanışıyormuşcasına dakikalarla sınırlı bir kaç konuşma ile anladık ve tanıdık birbirimizi kısacası ben onu çok ama çok sevdim e ne de olsa Fatoş'um vesilesiyle tanıdım kendisini Fatoşumun canı benimde canımdır zaten Gönül Yıldırım Ekonomi Gazetecileri Derneğinde ve birçok dernekte görevli bir basın mensubu , aslında bir de blogu var ama o kadar yoğun ki bloguna vakit dahi ayıramıyor ,Ne kadar da güzeliz hep birlikte …



   İşte kısaca biz dost bloggerlar ve aramızdaki hisler ve kesişen yollar gereği birleşen blogcanlar hepimizin asıl ortak noktası blog yazıyor olmamız her ne kadar huyumuz suyumuz ayrı olsa da biz birbirimiz seviyor ve iyi anlaşıyoruz …Bu arada yeni dostlar edinmiş olmanın verdiği huzurla günümüzü sonlandırdık…

  Hep etkinliklerde paylaşımlar yapıp fotoğraflar çekicez derken yarım kalan muhabbetlerimiz tavan yaptı neticede ve biz Sevgili Oya Hanım vesilesiyle dolu dolu bir gün geçirdik efendim …

  Yine ayrıntılı bir anlatım oldu ya , umarım fazla sıkmadan kısa kesmeyi başaracağım günlerde gelecektir ama o zaman anlayın ki hayatımda ters giden bir şeyler vardır yazma şevkim kırılmıştır…
Şimdilik Hoşça ve dostça kalın sevgili takipçilerim…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...