expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

20 Haziran 2014 Cuma

Bodrum Restaurant & Cafe Ortaköy ...

    Merhabalar Sevgili Blogcanlarım ,

  Geçtiğimiz haftasonu Sevgili arkadaşım Yağmur İpar'dan  aldığım bir davet üzerine Boğazın eşsiz manzarasına nazır Bodrum Restaurant & Cafe 'de tadım etkinliğine katıldım…


 Nefis Ege lezzetleri eşliğinde Boğazın eşsiz güzel manzarasına karşı bu güzel atmosferde buluştuk sevgili blogger arkadaşlarla …

   Sevgili Didem hanım mekana girdiğim anda beni tüm samimiyeti ve sıcaklığıyla karşıladı hemen her yere erken gitme adetimden vazgeçmeyen ben yine ilk gidenlerdendim geç kalmamış olmanın verdiği huzurla  diğer blogger arkadaşlarımızın mekana teşriflerinin sonucunda nefis lezzetlerin tadına bakmaya başladık…




   Bodrum Restaurant  & Cafe  temiz ve ferah bir mekan olmasının yanısıra eşsiz manzarası insanı alıp bir yerlere götürüyor doğrusu ayrıca mekanın Ortaköy vapur iskelesine yakın denize sıfır konumda oluşu,  işletmecisinin sıcak ve içten tavırları , garsonların ilgisi , servisin çabukluğu atlanmaması gereken bir nokta diye düşünüyorum …





   Bu güzel lavanta şisesi bizler için özel olarak hazırlatılmıştı Didem Hanım tarafından o güzel günün anısına hoş bir eda bırakması ve Egenin kokularını bize hissettirmesi açısından çok ince düşünülmiş bir hediye teşekkürler Didem Hanım…



   Öncelikle Ege mezeleriyle başladı tadımlamamız ilk olarak Közlenmiş Patlıcan Salatası , Semizotu Salatası , Kaya Koruğu, Deniz börülcesi  ve Levrek Marine ile başladık... Her birinin tadını yazımı hazırlarken dahi damağımda hissetmedim desem yalan olur…

  Özellikle Közlenmiş Patlıcan Salatası , Kaya Koruğu ve Levrek Marine bayıldım her şeyiyle lezzeti yerindeydi …






   Deniz börülcesi bana göre biraz fazla haşlanmıştı ve sosu kararından biraz az olmuştu limon ve sarımsağı biraz daha ilave edilseydi eminm ki oda nefis bir iz bırakacaktı damağımda…





     Semizotu salatasında kullanılan süzme yoğurdun lezzeti tam kıvamında ve tadı tuzu çok başarılıydı...




     Bu güzel lezzetlerin hemen ardından gelen balık kokoreç beni benden aldı diyebilirim kimilerine biraz fazla acı gelsede ben acı sever biri olarak gayet memnundum bu durumdan baharatlardaki yoğun lezzet ve doğallığı almamak mümkün değildi…



Balık olurda salatasız olurmu elbette olmaz kullanılan  malzemeler körpecik ve çıtır çıtırdı tabiri caizse şayet …



Ardından gelen fener balığı kavurmasını ilk defa denedim ama onunda lezzeti yerindeydi sadece domateslerin diri kalması benim hoşuma gitmeyen bir durum ama tadı tuzu tam anlamıyla yerinde ve gayet başarılıydı…




   Paçanga böreğimizden keşke iki tane alsaymışım dedim doğrusu sıcacık ve lezizdi …



  Nihayetinde herkezin damak tadı farklılıklar arz ediyor ve kimimiz çok pişmiş sever , kimiyse orta pişmiş tadlardan hoşlanır  ha birde çiğe yakın lezzetlerden hoşlananlar da mevcut tabi saygı duymak gerekir…



  Bunca güzel lezzetin yanısıra son olarak da  kaymaklı dondurma eşliğinde incir tatlısı ve içersi bol antep fıstığı ile dolu özel bir sosla hazırlanmış kömbeyi tadarak günün lezzetlerini sonlandırdık…



 Bu güzel Restaurant'da yerinizi almak ,bu eşsiz lezzetleri yerinde deneyimleyerek içinize misss gibi bir Boğaz havası çekmek ve üstüne birde nefis manzaranın eşlik etmesini istiyorsanız mutlaka bir uğramalısınız derim Bodrum Restaurant Cafe Ortaköy'e …Ayrıca bu güzel mekanı haftasonu kahvaltılarınız için tercih edebilirisiniz…Bu güzel mekanda nefis ve taze balık menülerinin yanısıra et menüsü alternatifleride mevcut…Gündüzü ayrı lezzet ve güzellikte, gecesiyse boğazın eşsiz manzarasıyla ve ışıklarla bezeli harika bir ortama dahil olmak isterseniz bu güzel mekanı sizinde keşfetmeniz için adres bilgilerini paylaşmak isterim sizlerle…



Eşsiz lezzetler ve bu güzel gün için teşekkürler Bodrum Restaurant Cafe ve Sevgili Didem Peyman...


Bodrum Restaurant Cafe
Eski Vapur İskelesi Sokak no:17 Ortaköy  -  Beşiktaş / İSTANBUL
www.bodrumrestaurantcafe.com 'dan ayrıntılı bilgi alabilirsiniz…


  Hep birlikte bir hatıra fotoğrafı çektirmemek olmazdı elbette bu güzel güne dair...






2 yorum:

  1. Canım çok güzel bir gündü. Hem yemekler hem de sen ve Arzu süperdi. Iyi ki gitmişiz. Bu harika ortama tekrar gitmek için sabırsızlanıyorum. Ilk fırsatta gideceğim. Sevgiler. 😊❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım sende süperdin ayrıca sana bu güzel davetinden dolayı çooook teşekkür ederim arkadaşım…
      Bencede iyiki gitmişiz ve güzel bir ambiansta güzel lezzetler deneyimlemenin yanısıra sonrasındaki muhabbet ayrı güzeldi…
      En kısa zamanda aynı mekanda o güzel günü tekrarlamak üzere sevgilerimle canısı…

      Sil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...