expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

19 Mayıs 2014 Pazartesi

19 Mayıs ATATÜRK'ü Anma ,Gençlik ve Spor Bayramı Buruk ama unutulmayacak günler ...


  Merhabalar Sevgili Blogcanlarım,


   Günlerdir yaşamış olduğumuz Soma'daki elim kazanın ardından içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor doğrusu…O kadar çok kayıp verdik ki Soma 'da yaşanan maden kazasında hakkın rahmetine kavuşan canlarımızın ardından geride bıraktıkları ailelerine tekrar başsağlığı diliyorum ve ALLAH sabırlar versin diyorum ve dualarınızda unutulmamalarını diliyorum…

  İhmaller zincirinin bir avuç kömür için verdikleri ömürlerinin bedelini hiçbir şey karşılamıyacak elbette ama umarım yaraları en kısa zamanda sarılır ve geride bıraktıkları evlat, eş, anne ve babaları maddi ve manevi anlamda rahata erişirler…

  Kalplerinin bir  köşesinde her zaman kocaman bir boşluk olacak hem de  doldurulması çok zor kocaman ve anılarla dolu bir boşluk …

    Eminim ki devletimiz bu olayın sorumlularına  gerekli bedelleri en ağır şekilde ödetecektir ve ihmal yada kaza araştırmaların neticesinde anlaşılacaktır elbette ki buna eminim…Aslında o kadar çok söylenecek söz var ki ama sizlerinde bildiği gerçekleri burda tekrar tekrar sıralamak istemiyorum ölen maden şehitlerimize hepimiz için değerli 301 adet canımıza ALLAH'dan rahmet kalanlarına başsağlığı diliyorum…

  Yaralılarımıza acil şifalar diliyorum çünkü orda saatlerce zehirli gazı solumaları kendilerini hemen sağlığa kavuşturacak boyutta değil umarım en kısa zamanda eski sağlıklarına kavuşurlar ve yaşadıkları travmaları kolayca atlatırlar benim nacizane temennim budur…

    Bu olayın hemen ardından da Bosna'daki sel felaketinde ağır hasarlar ve kayıplar da mevcut ALLAH yardımcıları olsun ve tekrarını yaşatmasın diyorum…Gelmiş geçmiş olsun diyorum…


  19 Mayıs ATATÜRK'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı 'mız bu yaşananlar dolayısıyla buruk geçti…
Sadece anma törenleri gerçekleştirildi...Umarım vatanımızı emanet edeceğimiz gençlerimiz bizlere Yüce ATATÜRK'ün emanet etmiş olduğu ülkemizi layıkıyla yöneteceklerdir …

      19 mayıs ATATÜRK'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramımız Kutlu Olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...