expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

6 Nisan 2013 Cumartesi

Elmalı Cevizli ve Tarçınlı Milföy Tart

     
    Sevgili blog arkadaşım  izmirdenlezzetler Oya'nın paylaştığı elmalı milföy tart tarifini görür görmez pratik ve lezzetli olduğunu düşünerek hemen yapmaya kalkıştım ...Kendisine bu güzel tarifinden dolayı teşekkür ediyorum ...Gerçekten hafif lezzetli ve çok pratik bir tarif olduğundan dolayı sizlerle de paylaşmak istedim...

     Hepinize güzel bir  haftasonu geçirmenizi diliyorum ve güzel tarifimize geçiyorum...





            Malzemeler
  • 10 adet milföy hamuru
  • 2 adet elma
  • 4-5 adet ceviz
  • 1 tatlı kaşığı tarçın
  • 1 çay bardağı şeker
  • Üzeri için pudra şekeri








 Yapılışı: Milföy hamurlarımızı buzluktan çıkartıp dinlendirdikten sonra ortadan ikiye kesiyoruz...Milföy hamurlarımızı ortadan kesince elde ettiğimiz 20 adet dikdörtgenimizin 10  dikdörtgen parçasını kapak olarak kullanacağımızdan bıçak yardımıyla paralel kesikler atıyoruz... 

   Elmalarımızın kabuklarını soyduktan sonra ince dilimler halinde doğruyoruz ve her bir parça milföyün üzerine elma dilimlerini paylaştırıyoruz ve üzerlerine 1 kaşık tozşeker ve tarçın serpiyoruz...Cevizlerimizi iri parçalar halinde koyup üzerini kapatmak için resimde görüldüğü gibi kesmiş olduğumuz milföy parçalarını yerleştirip çatal yada benim yaptığım dibi minik kalp kalıplarla  şekiller yapıyoruz...
                                        


    180 C fırında 20 dakika kadar pişiriyoruz ve üzerlerini pudra şekeri ile kaplayarak servise hazırlıyoruz...

Afiyet olsun...



12 yorum:

  1. Emel ablacım çok şirin görünüyor çok beğendim sunumunu tadı da eminim harikadır ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım çok sağol... :)
      Sevgilerimle...

      Sil
  2. elıne sağlık hemen yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım bencede hemen yap... :)
      Sevgilerimle...

      Sil
  3. Ellerine sağlık kalplerde çok cici olmuş sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım sağolasın...
      Sevgilerimle...

      Sil
  4. kalp fikri çok hoşmuş okadar minik kalıbı nerden bulcaz ki :)
    çok lezzetli görünüyor ilk fırsatta deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım ...
      Eminönünden pasta malzemeleri satan bir dükkandan çok da cüzi bir fiyata aldım...
      3'lü olarak satılıyor üzerine basmalı bir kalıp pasta ve kurabiyelerde kullanıyorum değişik şekilleri mevcut...
      Ayrıca internetten de bulabilirsin şekerim...Senin gibi güzel cicileri bulan biri bunu haydi haydi bulur Sevgili Delancey...
      Denemeni tavsiye ederim sevgilerimle...

      Sil
  5. Canım ellerine sağlık.. Ben bunu görmemiştim.. Beğendiğine sevindim.. Afiyetler olmuştur artık.. Kalplere bayıldım. benimde var basmalı kalıplar ama kullanmak aklıma gelmiyor. Bir dahaki milföy tarifimde deneyeyim.. Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım...
      Hemde nasıl beğendim harikaydı ...
      Bence de denemekde fayda var milföylerin sultanı... :)
      Sevgilerimle...

      Sil
  6. bunları nasıl kaçırmışım, çok severim elmalı kurabiyeleri.. bu hemde milföy ile çıtır çıtır, hazırları var, bol yağlı:( bunu tercih ederim.. deneyeceğim haftasonu kahvaltıya.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeni tavsiye ederim gerçekten çıtır çıtır ayrıca çok da basit...
      Şimdiden afiyet olsun canım...
      Teşekkürler sevgilerimle...

      Sil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...