expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

11 Temmuz 2021 Pazar

Labneli Portakallı Pancar

 Merhabalar hepinize değerli Blogcanlarım, Umarım keyifler yerindedir. Güzel bir lezzet ile sizlerin huzurundayım bu kez yine...


 

Labneli Portakallı Pancar

Malzemeler 

🍥2 adet pancar 

🍥1 adet portakal suyu

🍥1/2  limon suyu 

🍥Zeytinyağı 

🍥Tuz, karabiber 

🍥2 diş sarımsak

🍥200 gram labne peyniri

🍥3 yemek kaşığı dolusu süzme yoğurt 

Taze kekik ya maydanoz

🍥Portakal ve limon kabuğu rendesi

 Yapılışı :Pancarlarımızı soyup yıkadıktan sonra ince bir şekilde  bıçak ya da mandolin yardımıyla doğrayalım...

Tavamıza zeytinyağını alıp, sarımsakları ilave edelim. 

Kokusu çıkana kadar kavurduktan sonra hazırladığımız pancarları ekleyip güzelce soteleyelim.. 

Tuz ve  karabiber ilave edip 1 adet  portakalın ve 1/2 limon suyunu çektirip ocağımızın altını kapatalım. 

Bir diğer tarafta labne peynirimizi karıştırma kabımıza alalım 3 yemek kaşığı süzme yoğurt ilave ederek güzelce karıştıralım üzerine bolca zeytinyağı, kekik, portakal ve  limon kabuğu ekleyip güzelce çırpalım... 

Ben birkaç damla da limon suyu ilave ettim hafif mayhoş  bir lezzet olması açısından siz eklemeye bilirsiniz ben mayhoş lezzetleri pek bi severim ...

Daha sonra servis tabağına alıp üzerine pancarları yerleştirip servise hazır hale getirelim...

Afiyet olsun sizlere 🤗

Bu tarifi bir dergide görmüştüm daha sonra Sevgili adaşım @sihirliparmaklar  sayfasında da görünce denemek gerek dedim Emel'in tarifini denedim onun lezzetlerin güvenirim çünkü  ve  sonraki yapışımda  bir kaç farklı ilavem de oldu mayhoş lezzetlerden hoşlandığım için olsa gerek tabii ki bu haliyle daha bi sevdim ben... 

#labneliportakallıpancar #hautescuisines #foodaddict #instabest #iyi_fikirr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...