expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

9 Temmuz 2021 Cuma

Fındıklı Bisküvi

 Bisküvi aşkına....

Enfes bir lezzete sahip , her evde olan malzeme ile yapabileceğiniz üstelik çok pratik bir tarifle sizlerleyim bu kez sevgili canlar 🤗

Fındıklı Bisküvi ...

Malzemeler

🍥100 gr tereyağı ya da margarin

🍥1 adet yumurta

🍥1,5 su bardağı un (lütfen kontrollü ilave edelim) 

🍥1 su bardağı şeker

🍥1 paket kabartma tozu

🍥1 paket vanilya

🍥1 çay kaşığı tarçın

Üzeri için

🍥1 çay bardağı Fındık içi

Yapılışı : Oda sıcaklığındaki tereyağı, yumurta, şeker,kabartma tozu, vanilya, tarçın ve öncelikle 1 su bardağı unu ilave edip yoğuralım ben tam olarak 1,5 su bardağı un kullandım ama  yukarıda da bahsettiğim gibi kontrollü olarak , azar azar ilave edip yumuşacık ve ele yapışmayan bir hamur elde edene kadar yoğuralım...

Yağlı kâğıt sermiş olduğumuz fırın tepsimize, elde ettiğimiz hamurdan  ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp yuvarlayıp, 

üzerlerine  elimizle hafifçe bastıralım ve tabağa aldığımız  fındık parçacıklarına batırıp aralıklı olarak fırın tepsimize dizelim...

Önceden ısıtmış olduğumuz 180 derece fırında hafifçe kızarana kadar pişirelim ve çok sertlrşmesini beklemeden yumuşak kıvamda iken fırından alalım...

Ben tam olarak 15 dakika pişirdim ama takdir edersiniz her fırının kendine göre bir pişirme ayarı vardır ve bu ayarı yalnızca siz bilebilirisiniz...

Mesela benim Bursa'daki fırınım da 12 dakikada pişiyor bu bisküviler...

Şimdiden hepinizin  ellerinize sağlık diyorum, afiyetle...

#fındıklıbisküvi #bisküvi #hautescuisines #foodaddict #instabest #iyi_fikirr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...