expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

21 Mart 2016 Pazartesi

Nostaljik Pembe Ahşap Radyo

  13 Mart 2016 tarihinde  Hüzün Sarısı Blogunun 2.yaşı nedeniyle Sevgili Nihal'in, Radisson Blue Airport Hotel'de düzenlediği keyifli bir organizasyona katıldım…

 Bu keyifli güne bir çok değerli firma sponsor olmuştu  Hediyerengi.com 'da sponsorlarımız arasındaydı.  Bizlere hediye edilen bu şirin Pembe Ahşap Radyo , sadece görsel olarak değil işlevselliği bakımından da çok güzel bir ürün…




 Nostaljik olarak bizi görseliyle maziye götürse de işlevsel olarak günümüz teknolojisini de bünyesinde barındırıyor. Teknoloji her geçen gün gelişse de maziye olan bağımız gereği , anılarımda hoş vakitler geçirdiğim şirin  görseli ve  rengi ile benim gönlümde taht kuran Nostaljik Pembe Ahşap Radyo yalnızca bir obje olarak değil işlevsel olarak da bizi maziye götürmeye yarıyor.


 Sizler de sevdiklerinize mazi rüzgarları estirecek nitelikteki bu sevimli radyo yada buna benzer birbirinde güzel ve sevimli hediye seçeneklerini bünyesinde bulunduran Hediyerengi.Com sitesinden gönül rahatlığıyla siparişlerinizi vererek , hediyeniz vesilesiyle sevdiklerinizin mutluluk kaynağı olabilirsiniz.


Teknoloji ne kadar gelişirse gelişsin eskiye ait bazı değerleri özlememek mümkün değil.Sizler de farklı renklerinin de bulunduğu bu sevimli radyoya evinizde yer açıp o güzel geçen çocukluk anılarınızı geri getirmeye ne dersiniz ?



 Özelliklerinden bahsedecek olursak ;

Nostaljik Pembe Radyo , tamamen ahşap malzemeden yapılmış ve uzaktan kumanda ile ya da manuel olarak çalışabiliyor. Fm Radyo ve mp3 çalar özelliğine sahip.
Usb ve sd kart uyumludur. 4 adet kalem pil ile çalışır. Adaptör  ile çalışmaya uyumlu.
Fotoğraflardan ebatı hakkında bilgi sahibi olsanız dahi ben yine de ürün ölçülerini sizin için paylaşmak isterim.
16 cm uzunluk
12 cm derinlik
8,5 cm yüseklik
Ayrıca site üzerinden yapacağınız 100 TL ve üzeri alışverişinizde kargo bedeli ödemiyorsunuz…
Saat 14:00 dan önce yapacağınız alışverişte aynı gün kargo teslim sözkonusu .128 bit Ssl.sertifikası ile güvenli alışveriş yapabilir ve aynı zamanda nakit yada kredi kartı ile kapıda ödeme yapabilirsiniz

0850 840 65 66 Sabit hatlı telefondan ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz…
Bu güzel hediyeniz ile bizleri mutlu ettiğiniz için teşekkürler Hediyerengi. com

16 yorum:

  1. ne kadar şık bir ürünmüş. Dekorasyon olarak harika olurdu <3 güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım çok sık ve şirin…
      Çok teşekkür ederim.
      Sevgiler…

      Sil
  2. güle güle kullan canım. harika

    YanıtlaSil
  3. Harikaaa çocukluğuma döndüm bir an :)) Güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok şeker ve işlevsel…
      Çok teşekkür ederim.
      Sevgiler…

      Sil
  4. Çok güzel. Çok beğeniyorum bu tarz ürünleri. Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel ve şirin…
      Çok teşekkür ederim.
      Sevgilerimle…

      Sil
  5. inanılmaz şirin bir radyo mp3 çalar olmasını da ayrıca sevdim güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım bende o özelliğine bayıldım .
      Kesintisiz sevdiğimiz parçaları böyle bir şirin aracılığıyla dinlemek güzel.
      Teşekkür ederim .
      Sevgiler…

      Sil
  6. Çocukluğumun radyosunu hatırladım..:)
    Tabi o böyle pembiş pembiş değildi..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende aynı hislere sahibim…
      Dedemlerde vardı ve çok severdim.
      Benden de kocaman sevgiler size…

      Sil
  7. Yeni evime tasinirken alacagim urunler listesinin basina ekkedim bayildim bu radyoya guzrl gunlerde kullanin (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir tercih olur.
      Çok teşekkür ederim.
      Sevgiler…

      Sil
  8. 24 saat odamda çalıyor kendisi,hiç kapatmıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ,sende güzel günlerde kullan keyifle…
      Sevgiler…

      Sil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...