expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

17 Nisan 2014 Perşembe

Damla Sakızlı Bisküvi...





        Malzemeler

  • 125 gr tereyağ
  • 1/2 çay bardağı sıvıyağ
  • 1/2 çay bardağı süt
  • 2 çay bardağı toz şeker
  • 2-3 adet damla sakızı
  • 1 adet yumurta
  • 1 paket kabartma tozu
  • 4,5 su bardağı un  ( un ölçüsü değişiklik gösterebilir kullanılacak bardak dolayısıyla)
         Üzeri İçin
  • Pudra Şekeri
   Yapılışı: Terayağını eritip ılıtalım … Şekeri yumurta ile çırparak eritilmiş tereyağ , sıvıyağ, süt, kabartma tozu , damla sakızımızı ve unumuzu azar azar  ilave ederek yoğuralım…

   Hamurumuzun üzerini nemli bir bezle örtelim 10 dakika kadar bekletelim …Unlanmış zemine alıp merdane yardımıyla 1-2 cm kadar açalım ve kalıplar yardımıyla şekil vererek önceden ısıtılmış fırında 180 C de üzeri hafif pembeleşene kadar pişirelim…

 Bisküvilerimiz soğuyunca üzerlerine pudra şekerini tel süzgeç yardımıyla serpelim ve servis edelim..

Afiyetler Olsun…

24 yorum:

  1. çok şeker tavşanlar bunlar. Tablo gibi olmuş. Ellerine sağlık.
    g+

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım … :)
      Harikasın sen …
      Sevgiler...

      Sil
  2. Canım benim çok tatlı olmuş kurabiyelerin....:)) Ellerine sağlık canım arkadaşım. Sunumu da çok beğendim. Sevgilerimi gönderiyorum sana....:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Seldam…
      Sağol tatlım sevgiler… :)

      Sil
  3. Şeker ben bu lezzetin tadına baktım.. Muhteşem olmuşlar..:)) Öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyrun benim…. :)
      Ne mutlu bana beğenmene sevindim tatlım afiyet ,şeker olsun ….
      Çooook teşekkür ederim sevgiler tatlım…
      Bende öpüyorum seni kocamannnnn…

      Sil
  4. zevkli,becerikli şeker
    yerim senin tavşancıklarını
    g +

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ablacım…
      Ayyy ne mutlu bana hatta musmutlu bana…
      Yersin tbi hatta yedn bile ama tavşan şeklinde değil… :)
      Sevgilerimle...

      Sil
  5. Kurabiyelerin tavşanlar resimden zıplayacak gibi olmuşlar çok canlı görünüyorlar. Süper olmuş tam çocuklar için ellerinize emeğinize sağlık emel hanımcığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bencede öyle görünüyorlar…
      Çok teşekkür ederim…
      Evet bende minikler için yaptım ve paylaştım değişik bir sunum olsun istedim…
      Sevgilerimle...

      Sil
  6. Çok şeker olmuşlar Emelcimm,sunumuna da bayıldım..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok sağol teşekkür ederim Arzucum…
      Sevgilerimle…

      Sil
  7. hem çok pratik hemde çok tatlı görünüyorlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok pratik ve şirin… :)
      Çok teşekkür ederim sevgilerimle...

      Sil
  8. Sunumun güzelliği beni benden aldı..Nefiss.Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmiş olmana çok sevindim Çağnurcum…
      Çok teşekkür ederim canım sağol…
      Sevgiler...

      Sil
  9. Ben damla sakızlı tarifleri yiyemiyorum pek. Ellerine sağlık canım. Tavşanlar çok şeker. :) <3 Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok şaşırdım…
      Ben çocukluğumdan alışkınım damla sakızlı lezzetlere …
      Rahmetli anneanneciğim sütlaçlarda ve kurabiyelerde kullanırdı ki bende hemen her sütlü tatlımda kullanmaya özen gösteririm tabi alışkanlık meselesi …
      Canım benim çok teşekkürler sağolasın sevgilerimle öpüyorum seni...

      Sil
  10. Bu bisküviler çok tatlı ama:)
    Bende damlasakızlı kurabiye yi çok seviyorum çok yapıyorum
    Çok yakışıyor tatlılara damlasakızı
    Ellerine sağlık ablacım
    Öpüyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim senin kadar tatlı diyebilirim…
      Aynen tatlım…
      Çok teşekkür ederim Pumpilimmmm…
      Sevgiler tatlım...

      Sil
  11. Ellerine sağlık canım çok lezzetli ve capcanlı görünüyorlar..:) damla sakızına bayılırum tam da benlik olmuşlar..sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazom çok teşekkür ederim tatlım…
      Sevgilerimi gönderiyorum bitanem…

      Sil
  12. bende sürekli yaparim bu kurabiyelerden helede paskalya zamani yaklasinca :) ellerinize saglik

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel aynı lezzetleri seviyor ve yapıyor olmamız…
      Çok teşekkür ederim yorumunuz ve ziyaretiniz için teşekkürler…
      Sevgiler...

      Sil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...