expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

16 Nisan 2014 Çarşamba

Kahvaltı Sofraları 2


 Aslında bu kahvaltı sevgili anneciğimin doğum günü sabahı birlikte yapmış olduğumuz kahvaltı arşivimde unuttuğum ne çok fotoğraf var sanırım bir gün arşivimin içine kendimi de unutacağım bu gidişle …
  En iyi görüntüyü sizlere aktarmayı başarabilmek uğruna ki onu da yapabilmiş değilim halen :(  2 telefonumunda başını yedim artık kendi kendine kapanıyor videolar deseniz izlenemiyor bu başını yediğim ikinci akıllı telefon oldu artık hangimiz daha akıllı orası tartışılır… Gereğnden fazla program yüklenmesinden dolayımı yoksa benim gereğinden fazla fotoğraf çekipi silmeye kıyamayışım mı yoksa tamamen benim mutfakta un ,yağ vs.ile uğraşırken zedelememden midir orası muamma…


 İşte anne , kız kahvaltı masamız ve omletimiz nasıl omuşsa sade yapmışım omleti genelde sütlü ve dereotlu ,peynirli yada ne bulursam o 'lu omlet dışında sade yapmam pek ama gerçi hayret ki tabağa parçalamadan yerleştirmeyi de başarabilmişim kendimi kutlyorum bu hareketimden dolayı ayyy çok mu megoloman oldum bugün ki hiç öyle bir yapım da yoktur en iyisi ben daha fazla yazmayayım gripten dolayı sanırım benim devreler karıştı…

  Sevgi ile kurulu sofralarda içersinde her ne olursa olsun sevginin ve samimiyetin baki  olduğu her şeyden önemlisi dünyalar iyisi ve tatlısı bir annem olduğu için ve verdiğin nimetler için sonsuz kere şükürler olsun Rabbim eksikliğini göstermesin inşallah...






     
        Omlet

          Malzemeler

  • 3 adet yumurta
  • 50 gr tereyağ
  • Tuz 
  • Karabiber
   Yapılışı: 3 adet yumurtamızı bir kasenin içersine kıralım ,tuz ve karabiber ilave ederek mini çırpma telimiz yada çatal yardımıyla iyice karıştıralım…Tereyağımızı tavamıza alıp fazla kızdırmadan yumurtamızı ilave edelim bir kaç dakika bekledikten sonra spatula yardımıyla çevirelim ve tekrar birkaç dakika daha bekleyip altını kapatalım ve servis tabağımıza alalım…

Afiyet Olsun...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...