expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

23 Ekim 2013 Çarşamba

Arabiata Soslu Makarna

  



     Malzemeler

  • 1 paket makarna
  • 3 yemek kaşığı zeytinyağı
  • 2 diş sarımsak
  • 1 adet küçük soğan
  • 1 adet çili biberi yada 2 çay kaşığı acı pul biber
  • 4 adet domates
  • Taze fesleğen , nane 
  • Tuz ,karabiber
  • Arzuya göre kaşar peynir yada parmesan peyniri rendeleyebilirsiniz...

    Yapılışı: Domateslerimiz rendeleyelim  ardından soğanı ince ince yemeklik doğrayıp sarımsakları da çok minik kıyalım...Şayet mevcutsa çili biberini 2 y bölüp çekirdeklerini çıkaralım ve ince ince kıyalım...Kullanıcağımız miktarda fesleğen ve naneyide ince ince kıyalım ...

  Tavamıza zeytinyağını alıp içersine soğan ve sarımsağımız ekleyip kokusu çıkana kadar soteleyelim rendelemiş olduğumuz domateslerimizi de ilave edip tuz ve biberini ekleyelim...Sosumuzu suyunu çekinceye kadar orta ateşte pişirelim ve ocaktan alalım...

   Makarnamızı hafif dişe gelir kıvamda haşlayıp süzelim ben yapışmasını engellemek için makarnamızın suyuna tuzun yanısıra birkaç damla sıvıyağ ilave ediyorum böylelikle yapışma olayı ortadan kalkmış oluyor...Hazırladığımız sos ile birlikte makarnamızı servis edelim...

   Arzu ederseniz biraz yağ kızdırıp makarnamızı güzelce harmanlıyabilirisiniz tercih sizin... Eeee ev hanımlarına makarna yapmanın ayrıntılarını yazmak ayıp oluyor belki ama benimkisi sadece hatırlatma... Yine arzunuza  göre kaşar peynir yada parmesan peyniri rendeleyerek servis edebilirsiniz...




Afiyet OLSUN ...

8 yorum:

  1. Emelcim ellerine sağlık,nefis görünüyor..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Emelcim hamarat arkadaşım bu nasıl bir görüntü ellerine sağlık canım... şimdi canım nasıl çekti anlatamam...
    sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Banucum çok sağol...
      Sende çok hamaratsın ama şekercim hay ALLAH buyur gel tatlım yaparım hemen...
      Benden de kocaman sevgiler ...

      Sil
  3. domates soslu makarnayı çok seviyorum bu birazda acılı;) mis gibi.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bende çok seviyorum ...
      Acısız olmaz zaten...
      Sevgilerimle...

      Sil
  4. Yaşasın ben de bugün makarna yaptım iyi ki yapmışım harika güzel görünüyor canımmm ellerine sağlık olsun sarıldım öptümmmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel tesadüf bu gün bende de makarna var yine...
      Zaten nasıl bir kısır döngüyse anlamadım yemeklerin yanına birgün pilav ,bir gün bulgur derken şehriye pilavı ve makarna dön baba döneleim yani...yap pişir ye sıradaki gelsiiiinnnnn :)
      Çok sağol Vişnapım bende sen öptüm en kocamanından...
      Sevgilerimle...

      Sil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...