expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

18 Mart 2013 Pazartesi

Zaferimizin 98. Yıldönümü...Rahat Uyu Şehidim...Ruhunuz Şad Olsun...


Tüm Şehitlerimizi Rahmet ve minnetle anıyoruz...

















  Canları ve kanları pahasına Zaferi bizlere hediye ettiler...Sanırım aramızda Çanakkaleyi ve şehitliklerimizi ziyaret etmeyen yoktur...Siperlere girdiğim andaki o duydu selinin içimi kaplayan o hüznün tarifi imkansız , küçücük canlarını vatanını feda etmemek için verdikleri o günler gözümün önünden film şeridi gibi geçmişti...

'' Çanakkale Zaferi ,Türk askerinin ruh kudretini gösteren ayanı hayret ve tebrik misaldir...
Emin olmalısınız ki , Çanakkale Muhaberelerini kazandıran bu yüksek ruhtur...''

  ALLAH mekanlarını cennet etsin...Zaferimiz Kutlu Olsun...Ne Mutlu Türküm Diyene...

4 yorum:

  1. Merhaba blognuzu çok beğendim hemen izlemeye aldım çok güzel şeyler yapmışsınız ellerinize sağlık.Bende sizi blogma bekliyorum umarım kırmaz bize katılırsınız sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar beğenmenize çok sevindim...
      Teşekkürler ne demek hemen ziyaretinize geliyorum...
      Sevgilerimle...

      Sil
  2. umarım gençlerimiz bu 18 martların kıymetini çook geç olmadan anlayabilirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah diyelim...( Unuttmamak unutturmamak bizlerin elinde aslında )
      Sevgili Esra hanımcım...
      Sevgilerimle...

      Sil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...