expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

16 Mart 2013 Cumartesi

Hepinize Güzel Bir Pazar Günü Diliyorum...




Öyle bir hayat yaşıyorum ki ,
Cenneti de gördüm, cehennemi de
Öyle bir aşk yaşadım ki
Tutkuyu da gördüm, pes etmeyi de
Bazıları seyrederken hayatı en önden
Kendime bir sahne buldum oynadım
Öyle bir rol vermişler ki
Okudum okudum anlamadım.
Kendi kendime konuştum bazen evimde
Hem kızdım hem güldüm halime
Sonra dedim ki " söz ver kendine "

Denizleri seviyorsan,
dalgaları da seveceksin
Sevilmek istiyorsan,
önce sevmeyi bileceksin
Uçmayı seviyorsan,
düşmeyi de bileceksin
Korkarak yaşıyorsan,
yalnızca hayatı seyredersin

Öyle bir hayat yaşadım ki, son yolculukları erken tanıdım
Öyle çok değerliymiş ki zaman
Hep acele etmem bundandı
Anladım...

F. Nietzsche

6 yorum:

  1. Canım iyi geceler. Mutlu keyifli pazarlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sağol...
      Hepimize mutlu ve keyif dolu pazarlar inşallah...
      Sevgilerrrr...

      Sil
  2. Günaydın,güzel dileklerini paylaşıyorum....
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. çok guzel bir siirmis canim :) zaten ben Nietche'yi severim,yalniz resim harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayılırım ben de bu şiire...O yüzden paylaşmak istedim...
      Resmi çizen arkadaşın da ellerine sağlık...
      Sevgilerimle...

      Sil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...