expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

29 Ocak 2013 Salı

Patates Köftesi

    Merhabalar efendim basit ve lezzetli bir tarif daha paylaşıyorum siz sevgili dostlarım ve arkadaşlarımla et yemeklerinin yanına güzel bir arkadaş...




          Malzemeler


  • 1/2 kg patates
  • 1 su bardağı kaşar peynir
  • 1 yemek kaşığı mısır nişastası
  • Karabiber,tuz
  • 1 yumurta 
  • Galeta unu
  • Sıvı yağ kızartmak için

        Yapılışı : Patateslerimizi haşlayıp püre kıvamına getiriyoruz...Kabımızın içersine aldığımız patateslerimize karabiber ,mısır nişastası, rendelenmiş kaşar ve yumurtamızı ilave edip yuvarlıyoruz ve galeta ununa batırıp buzdolabında biraz beklettikten sonra bol yağda kızartıyoruz...

Afiyet Olsun...





4 yorum:

  1. Değişik ve lezzetli bir tarif, ellerinde saglık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle....
      Teşekkürler...
      Sevgilerimle...

      Sil
  2. elıne sağlik ben sık yaparım evet buzdolabında bekletmek onemlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ben de çok sık yaparım ve çok seviyorum...
      Sevgilerimle...

      Sil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...