expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

2 Mayıs 2021 Pazar

Bade Natural Doğal Besleyici Bebek Balmı & Lavantalı ve Papatyalı Doğal Bebek Sabunu

Merhabalar Sevgili Blogcanlarım,

Bugün sizlere  Bade Natural'in iki güzel ürünü hakkında bilgi vermek istiyorum ...

Efendim şimdi diyeceksiniz ki bu balmın senin kullanımın ile ne gibi bir alakası var evet haklısınız bende aynen bu yönde düşünüyordum ilk elime ulaştığında, lakin benim çok hassas ve kuru bir cilt yapım olması sebebiyle bilhassa bunu kullanmam önerildi firma yetkilisi tarafından ...

Bade Natural Doğal Besleyici Bebek Balmı

Doğal formülü sayesinde cildin bariyer fonksiyonunu güçlendirir, bebeğinizin cildini nemlendirir. İçeriğindeki 5 farklı bitkisel yağ ile  hassas bebek cildini nemlendirir, besler, yumuşatır ve dış etkenlere karşı korur. Bez bölgesinde pişik oluşumunun önlenmesini sağlar. her bez değişimide kullanılabilir.

Bade Natural ürünleri %100 doğal hammaddelerle ve %100 saf uçucu yağlar ile formüle edilir.

Ürünlerin tamamı dermatolojik olarak test edilmiştir.

Paraben, sülfat, SLES, SLS, sentetik koku, sentetik boya ve koruyucu içermez...

Bade Natural, doğa dostudur ve hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.

İçeriğindeki Aktif Bileşenler ise ; Tatlı badem yağı, zeytinyağı, jojoba yağı, aynısefa yağı, e vitamini, lavanta yağı, kalendula yağı... 




Cildimin günlük rutin temizliği ardından Badenatural Doğal Papatya suyunu tonik olarak uygulayıp hemen ardından bu Balmı uygulayıp cildime nazik hareketlerle yedirdiktikten sonra cildimin doğal nemine kavuşmasını sağladı gün içinde.

Ben aslında normal bir cildim vardı lakin son dönemlerde özellikle tiroid problemim nedeniyle cildimde kuruma ve pullanma söz konusu oluyor şimdi belki içinizden bende Tiroid hastasıyım nasıl yani diyenlerin olan varsa hemen mbir açıklık getireyim efendim Hashimato benim rahatsızlığının adı...

Şeker, Tansiyon ve böbrek rahatsızlıkları ile birleşince kullanmak durumunda olduğum ilaçların da etkisiyle tüm sistemim doğal olarak etkileniyor o yüzden de  kuru bir cilde dönüştü zamanla...

İşte tam da bu yüzden ben cilt bakımı  sabah ve akşam rutini olarak getçekleştirenlerdenim cildim için gerekli nem oranını sağlayabilmek adına...


Bu Balm cildimin  gerekli nemi kazanmasına fayda sağladı akşam rutinimde bakım serumu da kullanmanın etkisiyle kuru olan cildim dengeli bir hal aldı kısacası...

Yapısı gereği biraz yoğun bir balm ve bu ürün boyutuna göre  uzun süre kullanım için yeterli ki bahsettiğim üzre sabah akşam uygulama yapıyor olmama rağmen...

Efendim doğal oluşu ve içeriği gereği genel anlamda bu ürün beni kullanım ardından hoşnut etti diyebilirim...

Sizler de Bade Natural 'in cilt tipinize uygun ürünlerini buradan inceleyip güvenle sipariş verebilirsiniz... 



Lavantalı ve Papatyalı Doğal Bebek Sabunu 

Papatya ve lavanta yağı içeren %100 doğal zeytinyağlı sabun bebeğinizin hassas cildini nazikçe temizler...

Zeytinyağı, lavanta yağı ve papatya yağından oluşan %100 doğal içeriği ile bebeğinizin cildini nazikçe temizler ve kokusu ile rahatlatır.

Ayrıca, oldukça hassas ve yağ oranı düşük bir cilde sahip olan bebeğinizin cildine nem kazandırır.  İçinde bulunan zeytinyağı ile bebeğinizin cildini beslemekte  ve rahatlatmaktadır.


Aynı zamanda hassas yetişkin ciltlerin de kullanabileceği doğal rahatlatıcı sabunumuz cildi temizler ve canlandırır. Hassas ve yağ oranı düşük olan bebeğinizin cildini nazikçe temizler.

 Bade Natural ürünleri %100 doğal hammaddelerle ve %100 saf uçucu yağlar ile formüle edilir.

Dermatolojik olarak test edilmiştir. Paraben, sülfat, SLES, SLS, sentetik koku, sentetik boya ve koruyucu içermez.

Bade Natural Doğa dostudur, vegan kullanımına uygundur ve hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.

   Lavantalı ve Papatyalı Doğal Bebek Sabununda Aktif  Bileşenler olarak ; Zeytinyağı, lavanta yağı, papatya yağı bulunduran sabunun içinde Sodium Olivate, Avena sativa Kernel Meal, Lavandula angustifolia Oil, Rose Flower Oil bulunuyor.. 

Yetişkinlerin de kullanabilecek olduğu Doğal Sabunun uygulamasına gelecek olursak efendim sabunu su ile köpürtüp cildinizi temizleyiniz. Ardından bol su ile durulayınız.



 Ben kullandığım süre zarfında genel anlamda kuru olan cildim daha fazla kurutarak pullanmayı arttırdı ki zaten cilt temizliğinde jel kullanmayı tercih edenlerdenim oldum olası.

Çocukluğumda dahi o misss kokulu zeytinyağlı ya da birbirinden güzel içeriğe sahip sabunlar kullanmayı sevememişimdir ama satın almaktan kendimi alıkoyamadığım gerçeği de var yadsıyamayacağımız boyutta hem de ...

 Heveslenip kullandığım her seferde hep bir yapışkanlık hissi uyandırır ve sonrasında kurutur cildim ki bu sabunda da aynı şeyi gözlemledim içeriği o kadar iyi olmasına rağmen cildime iyi gelmedi bu ürün kısacası...

Tabii ki tercih meselesi sizler de bu hissiyat oalcak diye bir şey yok ben sadece bendeki izlenimi sizlere aktarmak istediğim için belirtmek istedim...

 Bade kelimesi tasavvuf edebiyatında Aşk anlamında kullanılmaktadır ismini aşktan alan Bade Natural doğa ve doğallık aşığı iseniz aradığınız marka olabilir tüm ürünlerinde bitkilerden ve çiçeklerden soğuk sıkım yöntemi ile elde edilen yağları ve özel bitkisel ekstraktlar kullanılmakta Bade Natural ürünlerinde her bir ürün için Yüksek kalitede geliştirilen bitkisel yağ içeren ve doğal vitaminler ile zenginleştirilmiş olan tüm ürünleri gmp yani iyi imalat uygulamaları kurallarına göre üretilmiştir. Doğallıktan vazgeçmeyenler için Bade Natural vücut ve saç bakımınız da güvenle kullanabileceğiniz ürünlerden ibaret olan Bade Natural alanında çok tercih edilen bir marka...

Geniş ürün yelpazesine sahip olan Bade Natural hayvanlar üzerinde test edilmez paraben alkol formaldehit sülfat Alüminyum mineral yağlar petrol türevi hammaddeler sentetik kokular sentetik boyalar zararlı koruyucular SLS ve SLES içermez. GDO'lu hiç bir madde içermemektedir...

Cildin sorunlarını tanıyan ve ona uygun çözüm önerilerinde bulunan Bade Natural içeriği temiz formüllerle geliştirilmekte ... 

Bade Natural ürünlerinde zaman zaman %30 ila %50 oranında indirimler yapıyorlar. Sizlerde bu değerli  ve %100 doğal yağlardan oluşan ürünleri hepimizin en değerli organlarından biri olan cildimizi korumak ve bakımını sağlamak için Bade Natural in geniş ürün yelpazesi deki ürünlerine bir göz atmak, incelemek ve satın almayı düşünüyorum derseniz sayfalarından ulaşabilirsiniz efendim...

Mutlu ve Hoşça Kalın...

Keyifli güzel günler dilerim hepinize...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...