expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

9 Kasım 2015 Pazartesi

Pril Lansmanı


 Geçtiğimiz hafta Med Partners Ajans , Müge Hanım'dan aldığım nazik davet üzerine marka yüzü Açelya Akkoyun ve  Pril Türkiye'nin ve Henkel'in yetkili müdürlerinin 'de bizlere eşlik ettiği Radison Blue Hotel Şişli'de gerçekleşen kaliteli bir organizasyona katıldım…





 Keyif dolu anlar ve bilgi alışverişinin olduğu , Pril markasını kullanırken bizlere hissettirdikleri ve ürününe olan bağlılığımızın konuşulduğu artılarıyla eksileriyle her türli soru ve sorunların masaya yatırıldığı kısacası samimiyet ile muhabbetin tavan yaptığı sırada bilmediklerimizi öğrendiğimiz ürün kalitesi yeni ürünlerin içerikleri hakkında bilgiler edindiğimiz , leziz yemeklerin yanısıra hoş sohbetin de eksik olmadığı müthiş bir gün geçirdim kendi adıma ifade etmem gerekirse…



  PrilAçelya Akkoyun ile ülkemizin çeşitli illerinde de yaşayan blogger’ları buluşturmayı da unutmadı.elbette ki  Ankara, Antalya, Bursa, , İzmir, Kayseri ve Trabzon’u ziyaret eden marka, bu şehirlerde blogger’lar ile Açelya Akkoyun’u bir araya getirdi ve bu süreçte son nokta olan İstanbul'da da bizler bu organızasyona dahil olduk ve blogger arkadaşlarla bir arada olma imkanı bulduk.… Beğenilen sanatçı ile tanışma ve sohbet etme fırsatı bulan blogger’lar birlikte keyifli mi keyifi  zaman geçirdik..


  Bazen insanlar tanımadan da içten duygularla bazı yüzlere sıcaklık duyar ve bu sıcaklığın gerçekte de aynı olduğunu hissedip o anı yaşamak da insanı bi hayli mutlu etmeye yetip artıyor doğrusu. Bu konuda Pril yetkililerini blogum vasıtasıyla da tebrik etmek istiyorum, ürünün marka yüzü değerli sanatçımız Açelya Akkoyun'u tercih ederken adeta nokta atışı yapmışlar doğrusu sıcaklığı ,samimiyeti markaya ve yetkililerine olan bağlılığı beni fazlasıyla mutlu etti .

  Hayatta her şeyin iş yada para demek olmadığını sevgi ve samimiyetin bağlılığa yansıdığını , reklâmların bizler üzerinde ne derece etkili olduğunu da gözlerimizle görüp o keyifli dakikaları yaşamak güzeldi açıkcası…


  Hepimizin bulaşık konusunda hassas olduğu aşikar hatta bazı şeyler vardır ki hayatımız da olmazsa olmaz benim marka takıntılarım vardır ve hani derler ya siz hala annenizin deterjanını mı kullanıyorsunuz ? diye…  evet ben halâ annemin deterjanını kullanıyorum ve hatta önce elimde yıkayıp o temizlik gıcırtısının sesini duyduktan sonra adeta terapi yerine geçen o akan suyun altında kirli bulaşıkları temizlerken derdimi ,tasamı suya anlatarak içimdeki gamı kederi de temizleyerek geçirdiğim terapi ardından ahenkle bulaşık makinesine yerleştiririm bulaşıklarımı ,yıkama durulama seramonisi ardından çatallar ,kaşıklar ve bıçaklar olması gerektiği yerlerde karışıklığa mahal vermeksizin ve Pril Pril (pırıl pırıl :) ) yani bulaşık makinesini açtığınızda kirli mi temiz mi olduğuna bazen kendisi dahi karar veremeyecek şekilde nizami ve temiz girer benim bulaşıklarım makineye ve bu terapi bana iyi gelir hatta bazen abartarak balıklı ve yumurtalı yemekler ardından pril ve çamaşır suyu ile yıkar kokuyu almamak adına bulaşık makinesinin en uzun programına atar ardından da iki defa durulama yapmışlığım çoktur hani o derece diiyim gerisini siz anlayın ama o gün anladım ki yalnız değilmişim ve benim gibi yapan başka blogcanlar da mevcutmuş içime su serpildi doğrusu…


 Bu durum ellerimde bazen farklı yan etkiler oluşturup durur ve zaten kuru olan cildim resmen pul pul dükülür ama neyseki Pril bu konuda bizleri çok rahatlatacak sodalı  jel bulaşık deterjanını geliştirmiş ve uzun süredir makinemde kullanıyordum bu durum beni bir hayli mutlu etmişti aldığımda açıkcası en azından artık yumurta ve balık kokusu nedeniyle  çamaşır suyu ile yıkama ve durulama işinden kutarmış oldum :)




 Ayrıca bir çok hanımın da bildiği üzere camlarımızın pimapenlerinin temizliğinde pril ,sirke ve bol su ile cifledikten sonra tekrar duru su ile silip kurulayanlardanımdır da yani o derece Pril tüketirim evde artık gerisini siz düşünün .

 Yer cilalarımdan, parlatıcılarımdan ve kokulu temizleyicilerimden bahsetmeye kalkarsam ayyyyy yeter !  dersiniz zaten bunları paylaşmama olanak kalmadı toplantı sırasında da elbetteki konuşmayı çok seven o kadar çok blogcan var ki sıra bana gelene dek herkes içindeki temizlik aşkını ve yaptıklarını paylaşmıştı yani kısacası hanımlar temizlik konusunda takıntılarımızda dahi yalnız değiliz tıpkı kaliteli deterjan markalarında ki takıntılarımız gibi…



  Bu keyif dolu saatlerin hemen akabinde de Pril,Cevahir AVM 'de gerçekleşen bir başka organizasyonda  Türkiye’nin en hamarat hanımını seçti… 


Hamarat hanımların bulaşıktaki değişmeyen tercihi Pril’in Türkiye’nin en hamarat hanımını seçmek üzere gerçekleştirdiği yarışma geçtiğimiz günlerde sonuçlandı. Türk hanımları hamaratlıkta rakip tanımadıklarını bir kez daha kanıtladı. Markanın özel bir araçla ve marka yüzü Açelya Akkoyun ile birlikte Türkiye’nin çeşitli illerinde gerçekleştirdiği yarışmaların finali İstanbul’da Cevahir AVM’deki etkinlik alanında yapıldı. Yoğun ilgiye, rekabet ve heyecana sahne olan yarışmada Türkiye’nin en hamarat hanımı unvanının yanı sıra buzdolabı, çamaşır makinesi ve bulaşık makinesinden oluşan beyaz eşya setini Kayseri’den Hayriye Karabörk kazandı. Türkiye'nin en hamarat hanımını blogum vasıtasıyla da tebrik ederim güzel günlerde kullansın hediyelerini…


  Ayrıca halen devam eden Pril tarafından yürütülen güzel bir yarışma mevcut ve sizlerde birbirinden güzel hediyeler kazanma imkanına sahipsiniz…Bence bu davet kaçmaz peki  ya sizce ?

Pril’den çok özel yarışma! Paylaş, kazan, sürpriz hediyeleri kaçırma…

Ülkemizin çeşitli illerini dolaşarak Türkiye’nin en hamarat hanımını seçen Pril, şimdi tüm hanımları sosyal medya üzerinden yürüttüğü yeni yarışmasına katılmaya davet ediyor. Bulaşıkta temizliğin köklü ve yenilikçi markası, @PrilTurkiye resmi Instagram hesabı üzerinden ödüllü bir yarışma gerçekleştiriyor. @PrilTurkiye Instagram hesabını takip edip, fotoğrafını #enhamaratbenim Hashtag’i ile @PrilTurkiye’yi mentionlayarak paylaşanlar, Pril’den sürpriz hediyeler kazanma şansı yakalıyor. 

Bu keyifli organizasyon için Pril yetkililerine ve MedPartners Ajans'a teşekkürlerimi ve saygılarımı gönderiyorum…
Güzel jestleri için de ayrıca teşekkürler…
Bir başka etkinlikte daha görüşebilmek dileğiyle..
Hoşça ve mutlulukla kalın…




1 yorum:

  1. cnm etkinlikte fazla görüşemedik ama bir dahaki etkinlikte sevgilerimi gönderiyorum :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...