expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

29 Kasım 2014 Cumartesi

Dostluk = ''Fatoş'un Hamsili Pilav Günü '' & Rota = Midtown Hotel '' Roka Balık Günleri ''

    Hani bazı masallarda sihirli  bir değneği olan periler vardır ve o peri size değneğin ucuyla dokunur ve hayatınızda güzel şeyler başlar…
    İşte Yemekevi.tv 'nin güzel yazarı Sevgili Fatoş ile tanışmamız Tavsiye Evi'nin düzenlediği bir etkinlikte başladı… Önce şirin kıyafeti ve sıcacık güzel bakan gözleriyle ilk göz temasımızın ardından fotoğraf çekerken bir kaç kez daha göz göze geldik ama asıl hikâyemiz Metrobüs ile Kadıköy'den eve dönüşte , benim sonu gelmeyen muhabbetime rağmen onun sıcacık bakışlarla seni önemsiyor  ve dikkatle dinliyorum dercesine hoş bir tavırla bana katlanmasının ardından başladı güzel bir arkadaşlık…




  Hele bir de bana ömrüm boyunca unutmayacağım güzel bir sözle mesajlaşma ardından kanımca çok sıkı bir sevgi bağı oluştu aramızda , ona olan sevgimi  nasıl tarif edeceğimi bilemiyorum ve bazı tanımlamalar sizlere abartıyormuşum  gibi gelebilir ama ben Fatoşumu tarifsiz duygular ve gönül bağıyla seviyorum …

   Düzenlemiş olduğu birbirinden güzel etkinlik de her biri benim için ayrı değer olan çok sevdiğim dostlar kazandırdı bana kendisine çok teşekkür ediyorum…

   Benim yüreği güzel arkadaşım  '' Fatoş'un Hamsili Pilav Günü '' için almış olduğum davet Midtown Hotel'in ''Roka Balık Günleri '' ile de birleşince etkinlik tam bir balık şölenine dönüştü …
Chef Ali Davut tüm marifetlerini konuşturmuştu ekibiyle birlikte…

    Baba tarafından  Rizeli olarak aslında aram pek iyi olmamasına rağmen Fatoş 'umun elleriyle hazırlayacağı Hamsili Pilavı yemek üzere koşa koşa hatta uçarak geldim etkinliğe iyi ki de gelmişim sadece Fatoşun spesial Hamsili Pilavı ile ihya olacağım ve aramızı düzelteceğim derken Şirinem :) önce bizleri üzerinde herbirimizin isminin olduğu cici önlüğü ile karşıladı …Hayatında önemli bir yer teşkil ettiğimiz  hissinin ilk izlenimini vererek  çok duygulandırdı beni doğrusu …



 Hayattan çok büyük beklentisi olmayan ama ufak nüanslar ve ince dokunuşla da özel olduğumu hissettiren olgularla karşılaşınca ayaklarım yerden kesiliyor resmen ne yapayım işte ben böyleyim…




   Sevgili Fatoş bizleri Midtown Hotelde ağırlamakla kalmadı resmen ihya etti midelerimizi birbirinden nefis lezzetlerin sunulduğu Değerli Chef Ali Rıdvan bey ve ekibinin ellerinden kendi spesialleri olan müthiş lezzetler hazırlanmıştı inanın herbiri ayrı lezzette ve değerdeydi…

    Sevgili Sıla Koçak Hanım da bu değerlere değer katan bir insan sıcak , samimi ve güleryüzlü olarak bizlere eşlik etti…

    Midtown Hotel de 21 Aralık 2014 e kadar sürecek '' Roka Balık '' günlerinde bu nefis lezzetlerin tadına bakma şansınız varken mutlak suretle değerlendirmenizi isterim doğrusu... Hamsi ile hazırlanan  herbiri lezzet ayrı bir tad bırakıyor damağınızda …Birçok yıldızı olan hotellerin farklı güzel spesialleri vardır mutlaka ama balık konusunda bu kadar lezzetli tadların bu kadar güzel harmanlanıp görsel ve duyusal olarak her bir arkadaşıma ve damağına hitap etmesi çok sık rastlanır bir durum olmasa gerek diye düşünüyorum doğrusu...

   Bizler sunula Menüde Chefimiz Ali Davut birbirinden güzel lezzet ve tadlardaki
  • Acılı Meze 
  • Özel bir Ekmeğe sarılı Amerikan Salata
  • Yoğurtlu Patlıcan Slatası
  • Zeytinli Karides Salatası ile hazırlanılan başlangıcların yanısıra ,
    Harika bir hamsili balık çorbası inanın içersinde kullanılan baharatların genzimde bıraktığı o hoş rahiya üzerinden 1 hafta geçmiş olmasına rağmen hala hissedebilir durumda ve itiraf ediyorum ki balık çorbasını hiç bir zaman içmeye cesaret edemediğim bir çorbadır ama ne şanslıyım ki ilk deneyimim müthiş oldu doğrusu bu konuda ne kadar şanslı olduğuma halen şaşırıyorum çünkü ne zaman balik restaurantında bir akşam yemeğine gitsem ısrarlara rağmen hep itiraz etmiş ve denememiştim ta ki o güne kadar…


       Zaten bu sunumla gelen çorbaya hayır demek imkansız sizce de öyle değil mi ?… Eeee tabi gün hamsilipilav günü olunca konsept olarak bütünlük sağlaması açısından hamsiye ağırlık verilmişti Chef ve ekibi tarafından Çorbanın hemen ardından gelen mıhlama üzerine soda ve fındıkla birlikte özel bir sosla kızartılmış nefis mi nefis bir Hamsi kızartması …

Ve ardından Hamsili Muska Sarma ve soslar eşliğinde Hamsi Dolması …



Günümüze ismini veren ''Fatoş'un Hamsili Pilavı''… 
Sanırım görüntüler herşeyi açık ve net özetliyor öyle değil mi sizce de ? 
Ellerine sağlık bitanem şahaneydi hamsili pilavın kendileriyle olan soğukluğumuz ılıdı ve sayende mideme yeşil ışık yakmış olduk Fatoş'um… :)






    İşte geldik son noktaya balık olur da sonrasında helvalı tatlı olmaz mı hiç elbette ki çıtır sigara böreği içersinde helva yanında çikolata sos ve dondurma eşliğinde…
  Hiçbirini yemelere  kıyamadım ama    nihayetinde can bu işte dayanamadı ve hepsini afiyetle yedim… Tekrar herkesin ellerine , emeklerine sağlık…



Her zaman olduğu gibi kahve bahane , sohbet şahanededik muhabbetin tavan yaptığı anda nefis kahvelermizi yudumlayarak tatlı ve hoş muhabbet dolu günümüze son verdik efendim…



  Sevgili Fatoş , çorbalarımızı yudumlarken yüreğindeki incelik ve sevgi dolayısıyla hoşgeldiniz konuşması ardından kendisinin katılım ve destekleriyle yürüttüğü Rahmetli Gül Demet AKYÜZ'ün projesi olan Gül Çocuk Projesi yanısıra Sevgi Mağazası Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği ile ilgili bilgiler aktardı bizlere…

 
 Sevgilerin en büyüğünü hak eden değerli çalışmalara imza atan bu koca yürekli insanı yapmış olduğu çalışmalardan dolayı tekrar kutluyorum ve fırsatım oldukça kendisini desteklemeye çalışacağımı ifade etmek isterim ALLAH izin verdiği sürece elbette…





   
  Ayrıca hatırlatmak isterim ki , Tüm bu lezzetleri ve çok daha fazlasını  Taksim Midtown Hotel More Restaurant 'da 20 Aralık 2014 ' e kadar devam edecek olan '' Roka Balık Günleri '' kapsamında deneyebilirsiniz …Çok memnun kalacağınıza eminim…

   Bu güzel  organizasyona davet ederek bizleri mutlu eden Fatoş Vayni Şahin'e , Sıla Koçak'a ,Chef Ali Davut ve ekibine ayrıca bizleri en güzel şekilde ağırlayan Midtown Hotel yetkililerine teşekkürlerimi gönderiyor ve saygılar sunuyorum…

  Detaylı bilgi ve rezervasyon için www.midtown-hotel.com  adresine e-mail gönderebilir ya da +90 212 361 67 67 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz…

  Her zaman olduğu gibi bu güzel kareler ve selfiesiz olmaz diyorum…Bir başka etkinlikte tekrar buluşmak dileğiyle …Sevgiyle ve mutlu kalın…





  Bunca güzel şeyin ardından gönüllerimizi almayı bir defa da başaran Fatoşummm bu güzel hediyelerle uğurlamayı da ihmal etmedi tabi ,Herbirimizin isminin başharfleriyle kalbimizdeki sevginin kilidini açmamız ve güzelliklere birlikte yol almamız için anlamlı birer not ve dostluğumuza nazar değmemesi için nazarlık  eşliğinde  bu güzel anahtarlıklar ve Mid Town Hotel'in Leziz kurabiyelerinden yanısıra bahçesinin fındıklarından oluşan güzel bir paketle göndermeyi de ihmal etmedi…


  Fatoşummmm güzel yüreklim , İyiki Varsın ve İyiki Hayatımdasın… 

6 yorum:

  1. oyy benim tatlı mı tatlı arkadaşım.
    Ne kadar güzel anlatmışsın yine.
    Öperim seni kocaman kocaman
    Fatoş'uma bir teşekkürüm de seni bana kazandırdığı için gelsin.

    Seni kocaman seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım benim …
      Çok teşekkür ederim bitanem sağol.
      Bende seni kocaman öpüyorum ve bende seni Sevgili Fatoş vesilesiyle tanıdığıma çok memnunum…
      Sevgilerimi gönderiyorum sana kocman samimi ve içten…

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim benim biricik taze gelinim…
      Tekrar ömür boyu mutluluklar dilerim canımıniçi…
      Öpüyorum seni kocaman…

      Sil
  3. Emel'im yüreği güzeli..Öyle güzel yazmışsın ki okumaya doyamadım..Çok öpüyorum seni canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzummmm teşekkür ederim canım…
      Ne mutlu bana bazen duydularımı kelimelerle nasıl ifade edeceğimi bilemesem de beğenmene sevindim…
      Sevgiler tatlım…

      Sil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...