expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

25 Aralık 2013 Çarşamba

Dimes 'le Dört Mevsim ...

   Merhabalar dostlar geçtiğimiz haftalarda Tavsiye Evi 'nden aldığım davet üzerine çok güzel bir etkinliğe katıldım…Eğer Sizde Halen Tavsiye Meleği Olmadıysanız mutlaka Tavsiye Evine üye olmalısınız…Ve güzel günler ve projelerde buluşmak isterseniz sadece bir tıkla Tavsiye Evi 'ne üye olup formu doldurmanız yeterli hanımlar…

   Çok keyifli ve boooollll vitaminli bir gün geçirdim ve çok güzel bilgiler edindim bu etkinlikte … Dimes 'le yıllar öncesinde bir uçak seyahatinde bize ikram edilen portakal suyunun doğallığına ve tadına annemin hayran kalması üzere hostese meyve suyunun markasını sorduğumda tanıştım ve o gün bu gündür meyve suyu tükettiğim zamanlarda ilk tercihim olmuştur…

    Dimes Taze Sıkma 'da bu güzel markanın en yeni ürünlerinden ve gerçekten dalından koparılıp sıkılmış taptaze bizlere sunulmuş bir lezzet denemeyen kalmasın derim ve bu güzel etkinlikten güzel karelerle sizleri başbaşa bırakıyorum…

  Tavsiye Evi bu güzel gün için bizlere harika bir masa hazırlamış ve bütün kızlar toplanıp o güzel masanın başında güzel sohbetler eşliğinde neşemize neşe katıp yedik içtik eylendik…Emeği geçen herkese ayrı ayrı teşekkürlerimi gönderiyorum…Sevgilerimle…






































                                      Bu güzel hediye için ayrıca teşekkürler Dimes…




Etkinlik videosu izlemek isterseniz buyrun…

4 yorum:

  1. Dimes boş verdim sen güzel meleğim tıpkı bir melek gibi çıkmışsın güler yüzlüm ah meyvelerde ne güzeller ama senin yanında sönükler sönükler canısı.Çok öpüyorum sarıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın benim moral kaynağım çok teşekkürler Vişnapımmm…
      Evet meyveler çok güzeldi ama o kadar da değil benim yanımda sönük olmaları mümkün değil gerçi onlarda bende ALLAH'ın yarattıklarındanız sonuçta birimiz kulu diğerleri kullarının vitamini…Yaradılanı severiz yaradandan ötürü dimi ama canısı…
      Bende çok öptüm seni sevgilerimle tatlım…

      Sil
  2. emelciğim hersey harika canım ..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkürler keyifli bir gündü paylaşmadan edemedim…
      Sevgiler...

      Sil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...