expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

7 Temmuz 2013 Pazar

Fırında Sütlü Patates



Merhabalar bugün et yemeklerimizin yanına eşlik edecek güzel bir garnitür paylaşıyorum hepimizin bildiği pratik ve lezzetli ...




        Malzemeler
  • 4-5 adet patates
  • Kızartmak için sıvıyağ
  • Süt 
  • Karabiber , pul biber , muskat ve tuz
       Yapılışı : Patateslerimizi soyup yıkadıktan sonra  yuvarlak ya da elma dilimi olarak kesip tavada arkalı önlü kızartıyoruz...Lezzetlendirmek ve fırında daha kısa zamanda pişmesi için olduğundan kızartma işlemini çok kısa tutuyoruz...

   Daha sonra süt karabiber, muskat, pul biber ve tuzla sos hazırlıyoruz... Patateslerimizi borcama dizip üstüne çıkacak kadar sosumuzu döküyoruz... 180 C fırında 40 -45 dakika pişiriyoruz...




5 yorum:

  1. Hem pratik hemde çok leziz eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. off mis gibi görünüyor.. ellerinize sağlık.. annem haşlanmış kalan patatesleri kahvaltıya kızartırdı böyle.. fırına atmazdı.. ama sonraki aşamadan sonra lezzet artıyor;)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Yeşimcim...
    Katılıyorum sana son aşamalrr lezeet arttırıcı...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Emelcim ben sana bu tarife yorum atmıştım ama Allah Allah heralde kafa dalgın yayınlaya basmadmmı ki eline sağlık hem pratik hem leziz sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Mükemmel görünüyoriftara daha çok var:( ama kesinlikle yapmalıyım bu akşam için böyle güzel bloglarla karşılaştıkça iyi ki açmışım blogumu diyorum ve sizi hemen takibe alıyorum ben daha yeni sayılırım ama sizi de beklerim :)http://bitteraskina.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...