expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

22 Mayıs 2013 Çarşamba

Buğday Salatası




  Sevgili Cizel Pezuk'un blogunda gördüm bu güzel salatayı ve hemen denedim nefisssss bir salata...
Yazın sıcağını iyice hissetmeye başladığımız günlerde içimizi serinletecek hafif bir salata denemenizi tavsiye ederim...

 Sevgili Cizel'e bu güzel tarifi bizlerle paylaştığı için kendisine teşekkürlerimi sunuyorum ve bu güzel tarifini  paylaşıyorum hemen..

                                                                              Sevgilerimle...
                                                                   Mutlu Olun ve Mutlu Kalın...





  Ben sadece bir iki ufak  değişiklik yaptım  baharat ,mayonez ve zeytinyağı ilave ettim sadece gayet güzel oldu...


          Malzemeler



  •   1  paket buğday
  •   4 tane kapya biber
  •   1 kutu büyük konserve mısır
  •   Taze soğan
  •   Dereotu, maydanoz ,nane
  •   Karabiber ,pulbiber ,tuz 


               Sosu İçin
    •  1-2 diş sarımsak
    •  1 limon suyu
    •  1 tatlı kaşığı mayonez
    •  1 tatlı kaşığı hardal
    •  1 tatlı kaşığı sumak
    •  1 yemek kaşığı zeytinyağ
    •   Nar ekşisi 



     Yapılışı : Öncelikle buğdayımızı haşlıyoruz.
    Tüm malzemeyi derin bir karıştırma kabında harmanlıyoruz... 
    Arzumuza göre baharatlarla tatlandırıyoruz… 
    Sos malzemelerimizi hazırlayıp  içine ilave ediyoruz
    Salatamız servise hazırdır efendim Afiyetler Olsun....





    12 yorum:

    1. bende de buğdaylı ayran aşı var..:)
      buna benzer bir de salata yapım akşam.
      ellerine sağlık canım..
      sevgilerimle..

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Teşekkürler canım...
        Ohhh misss şimdiden afiyetler olsun...
        Sevgilerimle ...

        Sil
    2. Ellerine sağlık harika görünüyor ,bir daha ki sefere mayonezli deniycem sevgiler...

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Teşekkürler tatlım...
        Tarif senin istediğin gibi deneyebilirsin...
        Ama gerçekten çok güzeldi misafirlerimde bayıldı tekrar teşekkür ederim bu güzel tarif için canım...
        Sevgilerimle...

        Sil
    3. Ben de yapıcam ama ne zaman Allah bilir :)
      Ellerine sağlık canım,harika gözüküyor.
      Şifa olsun..

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Sen yapatsan mükemmelini yapar resimlersin tatlım...
        Çoook teşekkürler canım...
        Sevgilerimle sağolasın hepimize şifa olsun...

        Sil
    4. bol vitaminli nefis salata olmuş.ellerine sağlık canım.

      YanıtlaSil
    5. ben bu tarifi sevdim, nicedir buğdaylı tarif yapsam diyordum, ellerine sağlık:)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ne mutlu bana o zaman...
        Çok teşekkür ederim canım...
        Sevgilerimle...

        Sil
    6. elıne sağlık tam yaz salatası olmus

      YanıtlaSil

    Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
    Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...