expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

20 Ocak 2013 Pazar

Lale yumurtalar


   Sevgili blogcanlarım Hepinize şahane bir pazar günü geçirmenizi dileyerek bu sabah kahvaltı için hazırladığım haşlanmış yumurtaları paylaşmak istedim...


















  Geçenlerde rastladığım bir resimden esinlenerek yaptım bu şirin lale yumurtaları gerekli olan malzemeler çok basit ama sonuç bence mükemmel oldu tabi biraz aceleye geldi gibi belki daha sonra yaptığımda daha da başarılı bir konsept çıkarabilirim...

 Ben gördüğümdan farklı olarak yumurtalarımın saplarını burgu peynirleri mavi-sarı boyaları karıştırarak yeşil boyayla renklendirdim.Ayrıca elimde yeşillik olarak çorbalar için buzlukta beklettiğim kereviz yapraklarını kullandım ... 

   Umarım size de güzel bir fikir verebilmişimdir...


Afiyet Olsun...

5 yorum:

  1. S.A.Emelcim yumurtayı kırmızıyamı boyadın yoksa kaynatırken gıda boyasımı kaydun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A.S.Rümeysa Hanımcım yumurtayı haşlayıp soyduktan sonra gıda boyasıyla boyadım...

      Sil
  2. Merhaba,
    Bende haazırladıklarımı süslerek sunmayı çok seviyorum. Domates , portakal , limon kabuklarıyla gül yapar , nane ile yaprak yaparım kenarlarına . Lale fikrinide yazdım bir kenara kullanmalıyım ilk fırsatta. Çok şık olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar canım...
      Hoşgeldin bloguma...
      Çok teşekkür ederim...
      Sevgilerimle...

      Sil
  3. Canım benimm harika bir sunum olmuş ege ye yapmalıyım bayılır artık, öpüyorum canım..

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...