expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

15 Ocak 2013 Salı

Kakaolu Kalp Kurabiyeler






       Efendimmmm sizlere yine güzel bir tarif sunuyorum harika bir tadı var görüntüsü bile beni ye detirten çikolatalı ve kakaolu bu kurabiyelerin tarifini yıllar önce internetten almıştım tabi bir gün blogda paylaşıcağımı düşünseydim tarifin sahibine teşekkürlerimi sunmak isterdim ve ismini kaydederdim kimbilir belki bir şekilde rastlaşırız ve bende bu tarifi bizlerle paylaştığından dolayı kendisine teşekkürlerimi iletirim... :))







          Malzemeler  

  • 1,5 su bardağı un
  • 120 gr tereyağ (oda sıcaklığında eritilmiş )
  • 3 yemek kaşığı pudra şekeri
  • 3 yemek kaşığı kakao ben herzamanki gibi 1 paket Dr.Oetker kakao kullandım 
  • 1 yumurta
  • 1 çay kaşığı kabartma tozu
          Üzeri için
  • 60 gr bitter kuvertur çikolata  
  • 60 gr sütlü çikolata
  • Arzuya göre Arjantin şekeri (inci şeker)



   Yapılışı : Unu , kabartma tozunu ,kakao ve pudra şekeri geniş bir kaba elenip ortasını açıyoruz ve yumurtayı kırıyoruz...Tereyağını küp küp kesiyoruz ve karışımımıza ilave ediyoruz... Hamur toplanana kadar yoğuruyoruz... Hamurumuzu streç filmle kaplayıp buzdolabında 10-15 dk dinlendiriyoruz...
    Buzdolabından çıkarılan hamurumuzu unlanmış tezgahta ince açıp kalpli kalıpla kesiyoruz .Yağlamış olduğumuz fırın tepsimize diziyoruz... Önceden 180 C ısıtılmış fırında 15-20 dk. pişirip soğumaya bırakıyoruz...
    Diğer tarafta çikolatalarımızı benmari usulü eritip soğuyan kurabiyelerimizi eritilmiş çikolataya batırıp fazlası süzülüp tekrar yağlı kağıt üzerinde kuruması için alınır ve isterseniz çikolata kurumadan inci şekerle süsleyebilirsiniz...





   Afiyet Olsun Efendimmm...







8 yorum:

  1. ELLERİNİZE SAĞLIK KURABİYELER SÜPER GÖRÜNÜYOR.YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.MİSAFİRİNİM ARTIK:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Sağolun...Memnun oldum hoşgeldiniz bloguma...

    YanıtlaSil
  3. harika olmuşlar kibar ,bayıldım bunlara
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Hande Hanım...Beğendininize sevindim buyrun birlikte yiyelim...

    YanıtlaSil
  5. bunu denemeliyimm mutlakaa..:) ellerinize saağlıkk..
    gönülden sevgilerimle...
    :)

    YanıtlaSil
  6. Denemenizi tavsiye ederim...Teşekkürler sevgi ve saygılar benden ... :))
    Güzel bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle...

    YanıtlaSil
  7. Ay ay ay bu neee bayildiiim kesin yapmam lazim hele isafirlere ne kadar guzel bir sunum olur ben zaten cikolatali herseye bayiliyorum muhtesem olmus canim tariflerinin hepsi birbirinden guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın ya çooook teşekkürler şımartıyorsun beni....
      Sende harika şeyler yapıyorsun ama tatlım...
      Sevgilerimle...

      Sil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...