expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

27 Eylül 2021 Pazartesi

OZONLABS ALOE VERA ŞAMPUAN



Merhabalar Değerli Okuyucularım,
Cilt bakım ürünlerini severek kullandığım Ozonlabs markasının saç bakım ürününü deneyimledim ve  görüşlerimi sizlere de aktarmak için hazırladım bu yazıyı ...
Saçlarımız biz kadınlar için büyük önem taşıyor. Hal böyle olunca da bakımına özen göstererek  canlı, parlak  bir gmrğn9m kazanması ve sağlıklı uzaması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. 

Ozonlabs Aloe Vera Şampuan , içeriğinde ki Aloe Vera, Lesitin ve Vitamin E kombinasyonu ile yıpranmış,benim gibi  kuru saçlara sahip olanlar için mükemmel bir nemlendirici özelliğe sahip bir şampuan diyebilirim sizlere...

Son zamanlarda kimyasal barındıran ürünlerden uzaklaşma ve bunun yerini doğal temiz içerikli ürünler alıp kullanmaya başladık ve buna fazlasıyla dikkat ederek kullandığımız ürünlerde temiz içerik aramaktayız .

Bu doğal ürünlerden biri de aloe vera bitkisi...
 Bir sarısabır türü olan aloe vera bitkisinin jeli içerisinde birçok amino asit, vitamin ve mineraller içermektedir. Kabuğunun içerisinde jel kısmı kullanılan aloe vera daha çok cilt üzerine uygulanarak kullanılmakta ve cilde saymakla bitmeyen fayda sağlamaktadır.



Aloe vera bitkisinin faydaları nelerdir ? gerçi hepiniz biliyordur ama yine de araştırdığım kadarıyla sizlerle de paylaşmak istedim kısaca...
Tıbbi Sarısabır olarak da bilinen Aloe vera bitkisi, Asphodelaceae familyasından gelen yaprak ve içerisindeki jelden oluşan bir şifa bitkisidir.
Geçmişte özellikle birçok deri hastalığının tedavisinde kullanılan aloe verayı bir çoğumuz evlerimizde süs bitkisi olarak görmeye aşina olsak dahi özellikle cilt üzerinde oldukça faydası mevcut, ayrıca  birçok dermo kozmetik ürünün içerisinde de bulunmaktadır.
Peki ya aloe vera neye iyi gelir ve faydaları nedir dersek eğer ?
Geçmiş zamanlardan beri sağlık alanında oldukça kullanılan aloe veranın saymakla bitmeyen faydası var . Nedir bu faydalar?diye soranlarınız için hemen  kısaca bahsedelim dilerseniz ; 

Aloe Vera bitkisi vitaminleri mineralleri ve yağ asitleri ile dikkat çekmek de birlikte antimikrobiyal ve iltihap önleyici özellikleri ile de öne çıkıyor genelde yaralar ve cilt rahatsızlıklarını iyileştirmek için kullanılmakta.

Ayrıca saçları benim gibi yavaş uzayan  ince telli olanlar için de Aloe Vera'nın iyileştirici etkisinden faydalanmak mümkün saç uzamasının yanı sıra aloe vera saç köklerindeki fazla sebum oranlarını dengeleyerek diğer kimyasal içerikli ürünlerin tam aksi saç köklerinin bariyerlerine güçlendirerek daha sağlıklı yumuşak ve parlak saçlara kavuşmanızı sağlıyor A,  C ve E vitaminleri içeren Aloe vera hücre yenilenmesini arttırmakla birlikte saç köklerinde yeni saç oluşumunda destekliyor aynı zamanda jel formunda B12 vitamini de barındıran aloe vera saç dökülmelerine karşı da etkili olabiliyor.

Tıpkı cildimizde olduğu gibi saç köklerini iyileştiren aloe vera fazladan sebumu giderek daha parlak ve yumuşak saçlara kavuşmamızı sağlamakta.

 Belirtmeden geçmek istemediğin bir husus  daha var ki ;  Aloe veraya karşı bir alerjiniz mevcutsa eğer cildinizde kızarıklar ve kaşıntılar olabilir bu nedenle de öncelikle benim gibi  dermatoloğunuza danışmanızı öneririm.

Saç köklerinin nemlenmesini sağlayan aloe vera Saçlarımızı yıpratan ve kuruluğa sebep olan kış ayları için ideal bir çözüm ortağı olabileceğini da belirtmeden geçmek istemiyorum sizlere. 

Aloe veranın özellikle reflü gibi mide rahatsızlıklarına ve Kanser hastalığı gibi hastalıkların oluşturduğu yaralara iyi geldiği gözlemlenmiştir. Yapılan çalışmalarda aloe veranın yanıklar üzerinde olumlu etkileri gözlenmiştir. Bundan dolayı özellikle güneş yanığı veya yaralar üzerinde uzun zamandır kullanılmaktadır. Antioksidan açısından zengin olan aloe vera cildi dışarıdaki bakterilere karşı da korur. Aloe vera diş plağı ve diş eti hastalıkları gibi durumlarda da oldukça etkilidir. Cilt için bire bir olan aloe vera kırışıklıkların azalmasını sağlarken ciltte nem tutucu özellik göstermekte...

Ayrıca ciltte yatıştırıcı etkisi bulundurduğundan istenmeyen durumlarda oluşan kızarıklık , kabarıklık , yanma ve batma hissi gibi durumlarda kullanılabilir... 

Efendim Aloe veranın faydalarını saydıktan sonra gelelim  Ozonlabs Aloe Vera Şampuan hakkındaki detaylara ; Saçlarımızı besler ve sağlıklı görünmesini sağlar. Nem deposu olarak bilinen Aloe Vera bitkisinin içerisinde bol miktarda vitaminler mevcut. Bitkinin bu özelliği saçları kökten uca nemlendirmesinin yanı sıra saçımızı besler, onarmaya  canlı ve bakımlı bir görünüme kavuşmasına yardımcı olmakla birlikte  yumuşacık olmasına olanak sağlar ki bunu kullandıkça hissediyorsunuz ve kolayca taranmasına yardımcı oluyor .

Benim gibi ince telli, dalgalı ve gür saçlarda bile fark edebilir bir durumda kolaylaştırıyor hem de tarama esnasında .

 İçeriğinde bulunan Vitamin E; saç derisini derinlemesine beslemeyi de sağlıyor. Düzenli olarak kullanılan Ozonlabs Aloe Vera Şampuan ,saç derisindeki sebum dengesini koruyup, saç derisinin nemlenerek yumuşak kalmasını sağlamaktadır .

Lesitin; Cilt içindeki nem miktarının korunmasına ve çevresel etkilerin cilde zarar vermesini en aza indirmeye yardımcı olur ki ben kuru, hatta tiroid rahatsızlığım nedeniyle kup kuru olarak nitlendirebileceğim saçlarımda bu nemlendirmeyi fazlasıyla hissettim diyebilirim ayrıca kullanmaya başladığımdan bu yana gözle görülür bir canlılık da kazandı saçlarım.

Ozonlabs Aloe Vera Şampuan, SLS, SLES (Sülfat), paraben türevleri, Parfüm, Silikon, Alkol ve renklendirici içermez oluşuyla da hepimizin dikkat ettiği temiz içerik olgusunu destekleyen bir ürün.

Ozonlabs Aloe Vera Şampuanı nasıl kullanılacağını da kısaca aktarayım sizlere dilerseniz ; Ozonlabs Aloe Vera Şampuanı kullanmadan önce, öncelikle saçlarınızı banyoda ıslatarak saçların tamamen nemlenmesini sağlamalıyız . Ozonlabs Aloe Vera Şampuan’dan bir miktarı avucunuza alıp saç derimize masaj yaparak uygulamamız gerekiyor ...

Bu Şampuan da sevdiğim bir özellikte ambalajının şeffaf oluşun yanısıra kapağının kullanıma kolaylık sağlaması ve kullanacağımız miktarda tüketmenize olanak sağlaması.

Şayet sizinde  saçlarınız uzun ve gürse benim ki gibi, aynı işlemi bir kere daha tekrarlayıp saçlarınızı bol suyla durulamanız gerekir ....

  Çocukluğumdan bu yana süregelen  her gün duş alma ve saçlarımı 3 defa şampuanlama huyundan vazgeçemeyenler için belirlenen güzel bir öneri aynı işlemi iki kez tekrarlamak gerekir ifadesi...

Aslında yıllardır kuaförümün de bana sürekli hatırlattığı saçın yağlanmasına izin vermem gerektiği ama benim her banyo sırasında yıkamayı üçleme huyumdan  vazgeçemedim bir türlü, belki bu yüzden de saçlarımın fazla  kurumasını sağlıyorum yani bile bile lades dediğim, saç derimi bi hayli zedelediğim doğrudur ama neylersiniz ki can çıkar huy çıkmaz diyelim efendim...

Kullanım ardından saçlarımda bıraktığı izlenimden memnun kaldım ben açıkcası henüz iki hafta olmasına nazaran saçıma olan etkilerini kısaca aktardım sizlere de ben nemlendirmesi ve canlılık hissi vermesini sevdim tabii saçlarım boyalı ve işlem görmüş olması sebebiyle saç kremi kullandığımı da belirtmeden geçmek istemem tabii ki...

Sizler de bu üründen edinmek isterseniz  buradan ulaşıp siparişinizi verebilirsiniz...

Keyifli mutlu günler dilerim efendim.

Mutlu olun ve hep mutlu kalın... Sevgilerimle... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...