expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

28 Nisan 2018 Cumartesi

Moderya.Com Alışverişim

 Merhabalar hepinize,
 Bugün sizlere Moda ve Giyim Markası Moderya.com 'dan yapmış olduğum alışverişimden bahsetmek istiyorum.Internet üzerinden e-ticaret satışı yapan firmaların bizler için ne kadar büyük zaman tasarrufu sağladığını hepimiz biliyoruz aynı zamanda saatlerce dolaşıp yorulmamıza gerek kalmaksızın bir tıkla alışverişimizi tamamlıyabiliyoruz..

 Lakin ben bir büyük beden oluşum nedeni ile birbirinden güzel ürünlere internet üzerinden ulaşıyor olmama rağmen alışverişim sonrasında yaşayabileceğim problemler nedeniyle ister istemez kendimi geri çekiyordum ve internetten alışverişi karşı duruyordum.

 Fakat Moderya Com isimli e-ticaret firması üzerinden yapmış olduğum son alışverişim fikrimi bir hayli değişti doğrusu ...
 Fkrinizi neden değiştirdiniz  diye soracak olursanız eğer hemen açıklayayım efendim, Moderya.Com 'dan tercih etmiş olduğum bütün ürünlerin bedenime uygun olması beni bir hayli mutlu etti sitede bir kaç saat geçirdim diyebilirim.Çünkü o kadar çok güzel alternatifler vardı ki kararsız kaldım ama akabinde kendim için bu güzellikleri almayı uygun buldum.

Kadın giyimi üzerine birçok çeşit mevcut olan sitede gömlek, bluz, tişört ,hırka, kazak, tunik, triko , elbise ,pantolon, ceket, mont, trençkot, eşofman takımı, pijama takımı ve gecelikler bulabilmeniz mümkün...


Önümüzdeki günlerin yaz olması nedeniyle ben bu ürünleri tercih ettim pembe ve siyah benim vazgeçilmezim bunu artık sağır sultan dahi duydu diyebilirim...



Siteye girdiğim anda ilk dikkatimi çeken bu pembe volanlı fakir  kollu, sırtı fiyonklu bluz oldu. özellikle sırt kısmına  bayıldım kol detayının yanı sıra ve o kadar çok sevdim ki aynı bluzu siyahında almadan geçemedim elbette...




Akabinde bu krem tişört çıtçıt detayı gereği yanlarının açılıyor olabilmesi nedeniyle kol detayı ve genişliği beni alışveriş sepetime eklemek için kendimi alıkoyamadım.



 Ayrıca bu siyah  robalı T-shirt 'ün penye kalitesine hayran kaldım ve robasındaki dantel detayı da çok kaliteliydi. Fiyatına göre harika bir ürün diyebilirim.



Tek kelimeyle bu kadarını beklemiyordum açıkçası, internet üzerinden alışverişte genelde etraftan duyduğumuz kadarıyla gelen ürünlerin kalitesi vaad edildiği gibi fotoğrafı ile pek alakalı olmadığı için hep çekimser kaldım...Bir de ödeme problemi nedeniyle için kredi kartı ile alışveriş yapmaktan genelde imtina ederim internet üzerinden kredi kartı ile yapılan harcamalarda kart bilgileri üzerinden   hackerların yaptıklarını duyduklarımdan dolayı biraz geri çekiyorum kendimi...

 Moderya. Com alışveriş sitesinde kapıda ödeme kolaylığı mevcut bu benim için büyük bir artı değer son olarak alışverişimde evde giymek üzere gri penye tuniği tercih ettim ...


 Moderya.Com internet sitesinde vermiş olduğunuz ürün siparişleriniz 3 gün içerisinde kargoya verilerek 4 ila 7 gün içerisinde adresinize teslim edilir şeklinde bir açıklama olmasına rağmen ben siparişimi verir vermez telefonuma siparişimin oluşturduğuna dair bir mesaj geldi ve akabinde kargoya teslim edildiği ile ilgili bir bilgi ulaştı ve 2 gün içerisinde de kargom elime ulaştı üstelik kargo ücreti ödemeden...,

 Ben bu kadar hızlı ve teslimat olacağını açıkçası hiç düşünmüyordum de bu konuda firmanın müşterisine verdiği önem verdiği önemi yansıtıyor olsa gerek ödeme olarak isterseniz kredi kartı ile 9 taksitle kadar alışveriş yapma imkanınız olduğu gibi kapıda nakit yada kredi kartı ile havale veya EFT seçimi alternatif ileride olan Moderya.Com çalıştığı kargolar Aras Kargo ve Sürat Kargo siparişiniz sonrasında ürününüzü iadesi ya da işte yapmanız gereken değişiklikler sonucu ne gibi nasıl hareket edeceğinizi dair açıklamaları dilerseniz  buradan ulaşabilirsiniz...




 Moderya.com benim tabularımı yıkmış olduğum internet üzerinden alışverişe start verdiğim için ayrı bir öneme ship oldu açıkçası ...
İlk alışverişimde bu kadar hızlı ve titizlikle elime ulaşması yanısıra herhangi bir ürünlerinde defo ya da istenilmeyen bir durumla karşılaşmamam gereği ilk alışverişindeki memnuniyetimi herhalde  ne kadar dile getirsem de tarif edemem çünkü bazı ilkleri yaşadığınızda birtakım aksilikler olabiliyor , elinizde olmadan tabii ki ama  Moderya Com 'dan  ilk alışverişim olmasına rağmen son alışverişim de olmayacak  sanırım ve bundan sonra da sıklıkla alışveriş yapacağım gibi görünüyor siteye sürekli olarak yeni ürünler yüklenip güncelleniyor.
 O yüzden sizde beğendiklerinizi almakta kararsızlık kalmamanızı tavsiye ederim ürünler hemen tükenebiliyor uygun bedenleri bulamayabilirsiniz ...


Birçok üründe inanın aklım kaldı diyebilirim malumunuz büyük beden problemim ,aslında satın alması gereken büyük bedenler  malesef ki  sitede oyalanırken sepetime dahil olana kadar satılmıştı .
 Alışverişte çok seçiciyimdir öyle moda avcısı filan değilimdir   ve herkesde olanı giymekten oldum olası hiç hoşlanmam bu yüzdendir ki , İstanbul Kazan Ben Kepçe misali dolaşmadığım mağazaya da AVM yoktur, ha diyeceksiniz ki çok mükemmel bir tarzınız var hayır tarzla alakası yok tabii ki yine büyük beden oluşum gereği hem de büyük bedene  gereken önemin verilmemesi nedeniyle çok zorlanıyorum .

  Siteye yeni ürünlerin sürekli geldiğini aktarmıştım o yüzden biraz elinizi çabuk tutmanız gerekir karar verirken. Bence sık sık Moderya.com sitesini inceleyerek siparişlerinizi gönül rahatlığıyla verebilirsiniz, fiyatları inanılmaz derecede uygun ve bahsettiğim gibi kalitelerinden de çok memnun kaldım belki benim tercihimden dolayı olabilir onu da bilemiyorum ama alışveriş esnasında yaptığım tercihlerde  yanılmamış olmak beni mutlu etti açıkçası ...



  Demek ki göründüğü ile anlatılanla birebir uyan ürünlerin elinize ulaşması internetten de alışveriş yapmamızda sakınca olmuyormuş efendim  ,bu vesileyle bunu da öğrenmiş olduk ...

   Moderya.com  hakkında da sizlere bilgi vermek istiyorum aslında ,  e-tesettür olarak da tunik yelek kap ve feraceleri bulmanız mümkün bu sitede,  ayrıca bambu ürünlerinde de birbirinden güzel kadın erkek çocuk ve kız çocuk olmak üzere çeşitleri sahip Moderya.com'un merkezi Denizli'de bulunuyor ...
Türkiye'nin genç ve yeni e ticaret markası olarak 2017 Aralık ayından itibaren e-ticaret sektörüne giriş yapmış olan firmanın temeli ise yıllar öncesinde Baltalı Grup çatısı altında tekstil sektöründe hizmet veren Deniz Tekstil 'e dayanıyor .Müşterilerine uygun fiyatlarla kaliteli ve şık ürünleri kolay ve hızlı bir şekilde güvenli olarak alışveriş deneyimi ile buluşturmak misyonuyla kurulan sitede kadın erkek çocuk tesettür giyimi bambu ürünleri gibi çeşitler bulunuyor. Moderya.com siz değerli müşterilerine kolay ,hızlı ve güvenli alışveriş deneyimini yaşatmak istiyor.

 Bizler bu deneyimi yaşayarak güvenli ,hızlı ,kaliteli ve uygun fiyatlarıyla birbirinden güzel ürünlere sahip olduk .
 Teşekkürler Moderya .com...


3 yorum:

  1. güle güle kullan cnm bende geçen gün bu siteden spor kıyafeti için alısveriş yaptım.
    Gerçekten zamandan tasarruf oldu. :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullanın hepsini, filli kolyeyi çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. Vauvvv sırt detayı çok güzelmiş..Harika seçimler.Beyazın çıtçıtları çokkkk sevdim :) Güzel günlerde eskit inşallah ...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...