expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

18 Kasım 2014 Salı

Ali Baba Nargile & Restaurant Blogger Tadım Etkinliği


   16 Kasım Pazar günü Ülkemizin Değerli ve Sevgili  Sosyal Medya Yöneticisi Ohannes Kan ve canım arkadaşım Yağmur İpar'dan aldığım nazik davet üzerine blogger dostlarla birlikte Ortaköy Ali Baba Nargile & Restaurant  'da bir tadım etkinliğine katıldım… Öncelikle sizlere mekan hakkında bilgiler vermek istiyorum ve ardından izlenimlerimi paylaşacağım…



1993 Yılında Tophane’de kurulan Ali Baba Nargile salonunda hafızalarda yer etmiş başarıları siz değerli müşterilerilerine gelen ilgi ve talepler doğrultusunda bugün, Ortaköy’de kurucuları Ali Bey ‘in oğlu genç işletmeci Mert Yoğurtçu bünyesinde Ali baba Restaurant&Nargile olarak 2. şubesini hizmete açılmıştır. Ortaköy şubesi büyüleyici iç mimarisiyle mekan tasarımı kendinizi evinizde hissedip rahat ve huzurlu bir zaman geçirebilmeniz amacıyla dizayn edilmiştir. Bununla birlikte kişiye özel VIP odaları tüm özel organizasyonlarınız için uygun hale getirilmiştir. Her damak zevkine uygun zengin menüsü ile müşterilerine en iyi hizmeti sunmak en önemli prensipleridir. 



Kurulduğu günden bu güne kadar ki süreç içerisinde değişmeyen en önemli temel ilkesi hijyen kuralları olmakla birlikte mutfak malzemelerinin taze ve günlük olarak temin edilmesi, müşteri memnuniyeti olarak geri dönmektedir.




 Maraton ve Ortaköy Tarfiğini göz önüne alarak saat konusunda titiz davranan ben mekâna yarım saat kadar erken geldim ve benim gibi düşünen bazı blogger arkadaşlarla Sevgili Ohannes Bey  arasında koyu bir muhabbet başlamıştı bile yağmurlu bir Kasım ayı olduğundan masaya oturduğum an gelen sıcacık çay gibisi yok doğrusu…



  Bir Karadenizli olan benden tam puan alan demi yerinde güzel bir çayı hoş muhabbet eşliğinde sevdiği canlarla bir arada yudumlamak gibisi yok doğrusu…
 Hayattan çok fazla beklentisi olan biri olmamama rağmen değer verilmek ve ilgi görmek beni ziyadesiyle mutlu eder bu ufak bir tebessüm bile olabilir benim için yada böyle şık ve zarif bir bardakda içilen nefis çay gibi…


   
    Kalitenin ve görsel şovun tavan yaptığı nefis lezzetlerin damaklarımızda inanılmaz güzel lezzetler bıraktığı bir tadımdı…Hani derler ya tadı damağımda kaldı işte aynen öyle bir duygu…


  
  Ara sıcaklardan tutunda çorba ve kebaplara kadar herşeyin lezzeti ve kullanılan malzemenin kalitesi benden tam puan almayı başardı…Yediğim hiç bir ette koku dahi almadım tek kelimeyle beni benden alan bir duygudur bu …Özellikle patlıcan salatası ve tulum peynirin tadı halen damağımda…

   


 Hemen ardından çok şık  minik  döküm tencereler içersinde adeta bizleri büyüleyen Ezogelin çorbası yanında krotonuyla sunulmuştu ve tadı tam kıvamındaydı… 



   
   Normal koşullarda herhangi bir restaurantda çorba içtiğim zaman reflü rahatsızlığım nedeniyle sorun yaşıyorum lâkin öyle güzel ve leziz bir çorbaydı ki beni ziyadesiyle hoşnut etti elbette tadılacak daha çok lezzet olduğundan üç kaşık almakla yetindim yoksa diğer lezzetler yer kalmayacak kadar büyük bir porsiyondu çünkü…



   

 Sıcacık dumanı üzerinde sunulan Fındık lahmacuna , fındık lahmacun demeye şahit lazımdı doğrusu fotoğraftan da anlaşıldığı üzere nedeniyse dışarda yediğimiz normal lahmacunda kullanılan  malzeme kadar iç harcı fındık lahmacuna yayılmış  o derece bol malzemeli nefis mi nefis bir lahmacundu ve iç harcının lezzeti tam yerindeydi hatta harikaydı…


  Hele bir de kaşarlı mini pideler sıcacık ve kullanılan peynirin lezzeti müthişti doğrusu… 


 Karışık ızgarada denediğim köfte ve Urfa kebabının 'da tadını çok beğendim …Ayrıca etlerin marinesi dolayısıyla yumuşacık ve mis gibi bir tavuk ızgara yedim doğrusu…



  Çoban kavurmanın görüntüsü beni benden almasına rağmen belki bizim denediğimize denk gelmiş olabilir ama biraz daha çoban kavurma kıvamında olmasını beklerdim doğrusu, eti yerken  ağzımda büyüdü diyebilirim tam olarak pişmediğinden dolayı keşke biraz daha pişmiş olsaydı da onu da afiyetle yeseydim ama tabi diğer arkadaşlarımın kavurmasının tadına baktığımda bize tesadüf ettiğini anladım çünkü pişme kıvamı ve tadı yerindeydi… 



     Ayrıca garsonların güleryüzlü ve nazik tavırlarından tutunda servisin kalitesi ve kullanılan malzeme kalitesi nedeniyle Ortaköy'e yolum düştüğünde hiç düşünmeden tüm lezzetlerini deneyeceğimi ve bu mekanı sık sık ziyaret edeceğimi belirtmek isterim sizlere…





  Mekânın zevkle döşenmiş olması insana evindeki huzur ve rahatlığı yaşatır nitelikte o kadar şık ve zarif bir tasarımdı ki  bu büyüleyici atmosferden ayrılası gelmiyor inanın…


  Firmanın genç ve güleryüzlü işletmecisi Mert Bey'e bu güzel mekanda bizleri layıkıyle ağırladıkları için sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum…  

  Bir fincan kahvenin kırk yıl hatırının olduğuna inandığımız kahvelerimizi içerek bu güzel güne noktayı koyduk…
  


  Ayrıca değerli tüm blogger arkadaşlarımla birlikte benimde bu etkinlikte bulunmamı sağladıkları ve nazik davetlerinden dolayı Sevgili Ohannes Kan ve Yağmur İpar'a da teşekkürlerimi ve sevgilerimi gönderiyorum…



 Mutlaka gidilesi , görülesi ve nefis lezzetlerine bakılası bir restaurant olan bu güzel mekânın adres bilgilerini de sizlerle paylaşmak isterim…

Ali Baba Nargile & Restaurant 

Adres :  Ortaköy Mah.Muallim Naci Cad. No: 43 / 1 B2   Beşiktaş  /İstanbul 

Tel      : 0212 327 18 28 


8 yorum:

  1. harika bir gün olmuş fotoğrafların muhteşem tebrikler sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım gerçekten harika bir gündü benim için de…
      Çok teşekkür ederim sevgiler canım…

      Sil
  2. Emel'ciğim sizlerle olmak benim için zaten çok keyifli,bir de böyle keyifli ve lezzetli mekanlarda bir araya gelmek keyfime keyif katıyor..Sen de çok güzel kaleme almışsın..Sevgilerimi gönderiyorum sana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın benim aynen keyif sevdikleriyle birlikte alınır nihayetinde…
      Teşekkür ederim tatlım …
      Bende sevgilerimi gönderiyorum ve kocaman sarılarak öpüyorum seni…

      Sil
  3. Tatlım yine çok keyifli bir gün geçirmişsiniz dostlarla.. Zaten Sevgili Ohannes'in elini değdirdiği işler kalitesi ile fark yaratıyor.. Ben de davetliydim ve keşke gelebilseydim :( en kısa zamanda görüşmek üzere.. Sevgiler canım benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sarı şekerim aynen öyle keyifli ve lezzetli bir gündü…
      İşte o da Sevgili Ohannes'in kalitesinden ve zekasından kaynaklanıyor…
      Evet canım ya keşke buralarda olsaydın da gelebilseydin… :(
      Benden de sevgiler tatlım …

      Sil
  4. başka bir programım olduğu için katılamadım, ne güzel bir gün olmuş
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Kısmet tatlım seninde olmanı çok isterdim doğusu …
    Çok keyifliydi gerçekten …
    Sevgiler…

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...