expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

3 Mart 2013 Pazar

Pofuduk Hamur Kızartması



 



         Malzemeler 

  • 1 adet yumurta
  • 2 yemek kaşığı yoğurt
  • 2 su bardağı un
  • 1 silme çay kaşığı karbonat
  • 1 çay kaşığı tuz
  • Kızartmak için sıvı yağ

 yAPILIŞI :  Un, tuz ve karbonatlı karıştırın.
Un havuzuna yumurta ve yoğurdu ilave edip, iyice   yoğurun....
Hamurumuzu üç parçaya bölüp 0,5 cm açıp, istediğiniz büyüklük ve şekillerde kesin...
Önceden kızdırılmış yağda kızartın...
Bu ölçülerle 30 adet hamur kızartması çıkıyor. Tabi bu sayı büyüklüğe göre değişir...
Mutlaka karbonat kullanılması gerekiyor...
Yağın sıcaklığının sabit kalmasına dikkat edilmeli...
Ocağın altı kısılıp açılarak bu sağlanabilir...
Yağ çok ısınırsa hamurların dışı aniden kızarır...
Yanacak korkusu ile içi hamurken yağdan erken çıkartmak zorunda kalırsınız...
Hamurun içi pişmemiş olabilir...
Hepinize iyi pazarlar diliyorum...

Afiyet Olsun...
      

20 yorum:

  1. ellerinize sağlık... :) mutlu pazarlar...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler...
    Sizede mutlu ve güzel bir pazar diliyorum...

    YanıtlaSil
  3. bunu hemen not aldım.
    biz pişi yaparız ona benzemiş.
    yapıcim oh oh bayılırım.
    :)
    önceki tarçınlı kurabiyeyi de not aldım.
    ben de geçenlerde cevizli tahinli kurabiye tarifi vermiştim o da süpeeeer.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh ne güzel hepsini not almışsın ne mutlu bana ... :))
      Şimdiden afiyet olsun..
      Bakıyım hemen geliyorum...
      Sevgiler....

      Sil
    2. ocak ayında "özsüt kısır ve cevizli tarçınlı kurabiye" adlı yazıda verdim.
      bir de, şubatta "kahve valı langırt ve lorlu poğaça" yazısında poğaça tarifi var.
      ikisi de denendi güzeller, blogçular da denedi beğendi.
      :)
      zamanın olursa bakarsın.
      :)

      Sil
    3. Baktım bile yorum yazdım yayınlamayabilirsin...
      Sevgilerrrrr...

      Sil
  4. net tarif ki o.
    annemin tarifi değil benim tarifim.
    :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam zaten not aldım deneyip bilgi vericem sana şekerim...
      daha doğrusu paylaşıcam iznin olursa...
      Sevgilerimle...

      Sil
  5. Ellerine sağlık ,harika görünüyorlar.Benim bir türlü beceremediğim hamur kızartması ,çocuklar da bayılır not aldım ,sizinkini de deniycem inşallah başarılı olurum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler...Ablamın tarifi bu eminim sizde başarılı olursunuz...
      Sevgilerimle...

      Sil
  6. lokmalık olmuş bunlar tamda..ellerine sağlık.harikaa:)

    YanıtlaSil
  7. çok güzeller yanınada çay offf süper
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. elıne sağlık kızartma hamur bır baska olur

    YanıtlaSil
  9. Ne demişler arayan bulur buldum tarifimi :)) tekrardan ellerine sağlık... sevgilerimle can yerkene kulakların çın çın çınlayacak benden demesi :))) öptüm cannnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Banuşummmm buldun dimi ama resim görünmüyor sanırım problem var…
      Çok teşekkür ederim bitanem…
      Şimdiden afiyetler olsun sana ellerine sağlık diyelim…
      O yüzden bugün öğleden sonra kulaklarım çınladı demek bu yüzden :)
      Sevgilerimle...

      Sil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...