expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

8 Ocak 2013 Salı

Kırmızı Gül Kurabiyesi















        Malzemeler
  • 150 gr tereyağ
  • 1 yumurta
  • 4 yemek kaşığı pudra şekeri
  • 2 su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu
  • Kırmızı gıda boyası
  • 1 yemek kaşığı çilek esansı
      Yapılışı   :   Önce tereyağ  ve pudra şekerini özleşene kadar iyice yoğuruyoruz. Yumurta , un ve kabartma tozunu ilave ediyoruz .... Çilek esansını da ilave edip bir güzel yoğuruyoruz....Son olarakda kırmızı renkli gıda boyası ile renklendirip hamurumuzu 10 dakika kadar buzdolabında bekletiyoruz...

     Hamurumuzu 1 cm kalınlığında açıp çay bardağı yardımıyla yuvarlaklar elde ediyoruz ....3 tane yuvarlağı yukarda resimdeki gibi kaydırarak üst üste koyuyoruz ve en alttakinden başlıyarak rulo yapıp ortadan ikiye kesiyoruz...

      150 C de ısıtılmış fırında 10 - 15 dakika pişiriyoruz...Soğuduktan sonra servis tabağına alıyoruz....


Afiyet Olsun...



8 yorum:

  1. Ellerine sağlık ..Bende bunun aynısını sevgililer günü için yaptım.. Ama benimki şerbetlisiydi.. Tadıda görselliğiyde muhteşem oluyor.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler...
      Şerbetlisini bende yapıyorum ...
      Fındıklı ve irmikli bir tarifim var ilerki zamanlarda yapıp paylaşıcam kısmetse..
      Sevgilerimle...

      Sil
  2. bu ne güzel birşey böyle...
    bayıldım...
    elleirnize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Şirinem...
      Beğenmene sevindim...
      Sevgilerimle...

      Sil
  3. Bak bu bayram bu tatlidan yapmayi cok istiyorum arkadasim :-) serbetlisinden yani:-) cok guzel olmuslar ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Talının tarifi de bende mevut yapınca yayınlıycam...
      Eskiden çok sık yapardım bayramlarda çok şık oluyor ve beğeni topluyor...
      Sende yoksa istersen veririm tarifinide ben ayrıca tarçın da ilave ediyorum hoş oluyor...
      Sevgilerimle...

      Sil
  4. ya benımkıler yayıldı şekılleri bozuldu .... neden acaba :? AMA tadı nefiiiiiiisssssss :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili adsız unumu az geldi acaba malum su bardaklarının ölçüsü değişebiliyor...
      Neyseki tesellimiz tadının güzel olması olmuş...
      Sevgilerimle...

      Sil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...