expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

9 Aralık 2014 Salı

First Class Cafe Kahvaltı Etkinliği

  Hani bazı sevgiler vardır , tarif edilemez bir duygudur ve anlatılamaz sadece yaşanır…
Sevgili Nazmiye'yi benim için değerli bir arkadaşım olan Şengül vesilesiyle tanıdım…
Nazmiye içten , sıcak,gerçekçi ,çalışkan ve çok azimli kadınlardan biri … Kendi emekleriyle bir yerlere gelmiş ve bu uğurda müthiş aşamalar kaydetmiş karşılığında da hayallerini gerçekleştirmiş… Başarısının , çok marifetli oluşunun, iyiliğinin dışında çok iyi bir dost…
İyiki tanımışım dediğim insanlardan biri ve ben onu çok seviyorum ömrümün sonuna kadar da onu kaybetmeyi düşünmüyorum açıkcası…



      Beni tanıyanlar çok iyi bilirler ki şu fani dünyada iyi insan olmak ve dost biriktirmek benim için çok ama çok önemli …Maddiyata hiçi bir zaman önem vermedim ve vermeyi de düşünmüyorum… Allah bir şekilde hepimizin rızkını veriyor şükürler olsun ki…


 



    Sevgili Nazmiye geçtiğimiz Cumartesi günü bir kahvaltı etkinliği düzenledi ve daveti üzerine bende diğer sevgili arkadaşlarım gibi icabet ettim… Birlikte güzel bir gün geçirdik…


Emekleri ve güleryüzü ,samimi ve içten tavırları ve bize hazırladığı güzel süprizleri ile günümüze keyif üstüne keyif kattı… Nefis su böreği ,lokmalar ve kahvaltının üzerine bir de lezzetli kurabiyeleriyle dolu şık bir paket hazırlamayı da ihmal etmemişti zarif arkadaşım…



  Bu güzel etkinlikte  Fruitflower's Genel Müdürü Sevgili  Mahmut Atar Bey yine yalnız bırakmadı lezzet dolu çiçeklerle bezeli kurabiye ,cakepops ve kekleriyle damaklarımızı şenlendirdi…





Ayrıca hepimizi hediyeleriyle yalnız bırakmayan Meyaş Gıda Hoppla ve Türk Kablo firmalarına da ayrı ayrı teşekkürlerimi gönderiyorum…




Bu güzel günü Nazmiyemin bizler için hazırladığı güzel pastanın tadına bakarak sonlandırdık…



Elbette ki üzerine ikram edilen kahveyi de içmeyi ihmal etmedik…


First Class Cafe Nazmiye Hanım ve ortağına ,ayrıca tüm cafe çalışanşarına ayrı ayrı teşekkürlerimi gönderiyorum…
Yolun açık ,rızkın daim olsun…
Teşekkürler herşey için ….
Her daim gönlünün ekmeğini yedirsin ALLAH , sana Sevgili Nazmiyem…

2 yorum:

  1. emelcim, güler yüzlü arkadaşım, çok tatlısın.

    YanıtlaSil
  2. Canım benim, çok teşekkür ederim…
    Sen de öylesin Elifim…
    Gören gözlerin güzel bakışından …
    Sevgiler tatlım…

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...