expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

20 Ocak 2013 Pazar

İncirli ,tarçınlı ve çikolatalı kek

   Facebook 'da Sevgili Yasin Sözen Chef 'e ait olan sayfada tarif defterinden paylaşmış olduğu incirli kek tarifini paylaşıyorum...Ben ufak tefek değişiklikler yaptım...Damla çikolata ve vanilya ilave ettim tadı çok güzel malzemelerde bir hayli basit...Kolay gelsin sizlere de...




        Malzemeler

  • 2 adet yumurta
  • 1 çay bardağı süt
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 1 çay bardağı şeker
  • 1 çay kaşığı tarçın
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 çay bardağı damla çikolata
  • 1 paket kabartma tozu
  • 3 çay bardağı elenmiş un
     Yapılışı : Karıştır kek kalıbını yağlayıp şeker serp ...Hamuru boşalt 180 C de pişir....Tarif defterinde aynen böyle yazıyordu ve bende aynen sizlerle paylaştım ...Yoksa tarif tarzı bana ait bir tarz değil gayet basit ve şefvari anlatmış kısa ve net....

    Afiyet Bal Şeker Olsun Efendimmmmm....


4 yorum:

  1. ellerine saglik

    muhtesem gorunuyor

    bana da yollasaniz

    hihiihihi :ppp


    canimmm çektiii yaaaaahu bana da banadaaa :)))) bende beklerimmm

    www.fraise-framboise.blogspot.com

    www.fraise-framboise.blogspot.com

    www.fraise-framboise.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim...
      Tabili yollarım neden olmasın...Buyrun beraber yiyelim...
      Sevgilerimle...

      Sil
  2. Emelcim ellerine sağlık.incirli kurabiye çok yaptım ama kek yapmamıştım ama senin tarifi muhakkak yapıcam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ...Ben kendi kek tarifime incir,tarçın ve kayısıda ilave ediyorum ama normal kek ölçülerinde yapıyordum...Bahsettiğim gibi dün Yasin chef 'in tarif defterinden bir paylaşımıydı bu sabah denedim bu kadar az malzemeyle de gayet başarılı bir kek oldu....Tavsiye ederim...Sevgilerimle...

      Sil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...