expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

16 Ocak 2013 Çarşamba

Bebek mevlidi için peçete örneği


   İyi akşamlar sevgili arkadaşlarım az önce Katre_i Sevgi adlı blog arkadaşımın bir paylaşımını gördüm çok beğendim ve tesadüf aynı peçeteden evdede mevcutken denemek istedim bu tekniği ve sizlerle de paylaşıyorum arkadaşıma paylaşımından dolayı çok teşekkür ediyorum ve bu güzel fikri bizlere sunmuş olmasına memnun olaraktan hemen yapıp sizlerle de paylaştım çok şirin değilmi...







                                                   




        Anne olma duygusunu paylaşan arkadaşlarım bebeklerinizin mevlidinde ya da doğum günlerinde şirinlik olsun isterseniz siz de yapabilirsiniz resimlerle anlatımı Katre-i Sevgi blogunda bulabilirsiniz...

6 yorum:

  1. çokk cici olmuşş buu.:)
    sizin emeğinize katre,min de fikrine sağğlık.:)

    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler dün akşam gördüm aynı peçeteden evde mevcut olduğundan hemen denemek istedim çok şirin geldi bana Teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

      Sil
  2. Emel hanım ellerinize sağlık çok güzel bir model vermişsiniz.aklımızda bulunsun derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sağolasınız...Aynen bende görünce paylaşmak istedim hem şirin hem de çok basit...Sevgi ve saygılarımla...

      Sil
  3. Ben teşekkür ederim canım..Çok güzel yapmışsın gerçekten çok beğendim ellerine sağlık.
    Kalbi muhabbetlerimle..

    YanıtlaSil
  4. Çok sağolun...ALLAH razı olsun...
    Sevgi ve saygılarımla...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...