expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Takip Edin...

2 Aralık 2012 Pazar

Fırında Sucuklu ve Kaşarlı Patates





    Merhabalar tarifi çok basit fakat çok lezzetli bir kahvaltılık aperatif  malzemelerimiz kısa ve öz patates, sucuk , kaşar çok az sıvıyağ , karabiber ,kırmızı biber ...

     Öncelikle patateslerimizi ayıklayıp 1 cm kalınlığında uzunlamasına kesip üzerlerine tuz ve sıvıyağ döküp fırına veriyoruz...Arzuya göre baharat ekleyip fırında patateslerimiz pişene kadar pişiriyoruz ben 200 C de 30 dk kadar pişiriyorum...

   Daha sonra üzerine kaşar ve sucuk koyduktan sonra tekrar fırına verip kaşarın erimesini bekliyoruz...Harika ve çok hafif bir lezzet...Israrla tavsiye edilir...


  Afiyet Olsunnnnn.....

4 yorum:

  1. Emeeeeel:-) bloguna bir girdim cikamiyorum yahu:-) arkadasim bak bunuda mutlaka yapacagim offf nasil lezzetli oluyorduuuur anlasildi bu gece ruyamda senin sahane lezzetlerinle ugrasip durucam insallah ruyamda yemek kismet olur bari:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm...Ne mutlu bana... :)
      Mutlaka yap çok beğeniceksin kahvaltılarımızın vazgeçilmezi diyebilirim...
      İnşallah rüyanda görürsün ve bende sana ellerimle ikram ederim tatlım...
      Sevgilerimle...

      Sil
  2. valla gece cidden rüyamda yemeklerle uğraiıp durdum,bide yumurtan çıkan civcivler gördüm hayır olsun inşallah,bayağı kısmetli bir bloğun varmış yahu:) sevgilerimle canımcım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırdır inşallah civcivler güzelmiş...
      Teşekkür ederim canım inşallah güzellikler getirir sana gördüğün rüyan...
      Benden de kucak dolusu sevgiler canım...

      Sil

Güzel yorumlarınızı ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...
Bıraktığınız yorumlar için şimdiden teşekkürler...Sevgi ve saygılarımla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...